אחרי שהצהובונים בממלכה הוציאו את זעמם על מינויו של תומאס טוכל למאמנה החדש של נבחרת אנגליה - הגיע כעת הזמן שלהם שלהם לחשוף את שכרו.
לפי ה"מירור", טוכל ישתכר בנבחרת שלושת האריות 5 מיליון פאונד לשנה - בדיוק כפול משכרו של קודמו בתפקיד, גארת' סאות'גייט. לצד השכר הגבוה, ישנו בונוס שהוכנס לחוזה: אם יזכה במונדיאל הקרוב, ויביא לאנגליה תואר ראשון בטורניר גדול מאז 1966, הגרמני ישלשל לכיסו 3 מיליון פאונד נוספים.
1 צפייה בגלריה
טוכל
טוכל
בונוס שמן. טוכל
(צילום: Ryan Pierse/Getty Images)
יש לציין כי מדובר בבונוס נמוך מזה שסאות'גייט יכול היה להרוויח אם היה זוכה ביורו האחרון (בו אנגליה הפסידה בגמר לספרד) - 4 מיליון פאונד.

אנגליה נגד גרמניה, ולהפך

הפרשנים וכלי התקשורת בגרמניה לא היו מוכנים בשבוע האחרון לעבור לסדר היום על קיתונות הביקורת בצהובנים הבריטים כלפי מינוי טוכל, בשר מבשרם. "אף אומת כדורגל אחרת לא גרמה לאנגליה יותר כאב בעשורים האחרונים מאשר גרמניה", עקץ כתב הספורט המוביל של "דויטשה צייטונג", סוון האיסט. "עכשיו הכמיהה של האומה הבריטית לתואר גדול אמורה להתגשם - מכל האנשים - דווקא על-ידי מאמן גרמני".
ה"בילד" הלך אפילו רחוק יותר. "מולדת הכדורגל מקבלת אבא גרמני. מדהים!", כתב פרשן הכדורגל המוביל של העיתון, מתיאס ברוגלמן, שבעיקר ענה לקולגה שלו, ג'ף פאוול, מ"הדיילי מייל", שטען כי מדובר ב"יום שחור לאנגליה".
פאוול, כזכור, הוסיף: "האם טוכל הוא הטוב ביותר שאנגליה יכולה להשיג בנקודת הזמן הזאת? מה זה אומר על המאמנים האנגלים? זוהי שעתו השחורה של הכדורגל האנגלי. אנחנו הפכנו לבדיחה של העולם".