מכבי ת"א הודיעה היום (שני) על מינויו של ז'רקו לאזטיץ' כמאמן הראשי, זאת לאחר שהושג סיכום עם באצ'קה טופולה הסרבית.
הסרבי בן ה-42 הוביל את באצ'קה טופולה בעונה שעברה למקום השלישי בליגה הסרבית ונבחר על ידי עמיתיו והקפטנים של שאר הקבוצות למאמן העונה בארצו. לאזטיץ' יגיע לת"א בימים הקרובים ואליו יצטרפו במכבי דראזן בוליץ' ומוטאבדזיץ' דובריוויה, שעבדו לצידו בעונה שחלפה, כמו גם בויאן לאוניטביץ'.
1 צפייה בגלריה
מאמן באצ'קו טופולה ז'רקו לאזטיץ'
מאמן באצ'קו טופולה ז'רקו לאזטיץ'
המאמן החדש של מכבי ת"א. ז'רקו לאזטיץ'
(AP Photo/Darko Vojinovic)
הבעלים מיץ' גודלהאר אמר: "אני שמח לקבל את פניו של זארקו והצוות שלו למכבי ת"א. במהלך התהליך התרשמתי מאוד מחוסנו הנפשי והמתודולוגיה הברורה שלו, שתרמה ללא ספק להמשכיות בהישגיו כמאמן. ז'רקו הבין את המשימה הכרוכה בלהגיע למכבי והוא מוכן לעבוד קשה על מנת להצעיד את המועדון קדימה ולהגיע להישגים. אנא הצטרפו אליי לקבל בברכה את פניו של ז'רקו ושאר אנשי הצוות המקצועי ונאחל לו הצלחה רבה".
ז'רקו לאזטיץ' הוסיף: "אני נרגש להצטרף למועדון אדיר כמו מכבי ומחכה כבר לעבוד קשה על מנת להפוך את הקמפיין הזה למוצלח ככל האפשר".
לאזטיץ' הצטרף לבאצ'קה טופולה בנובמבר 2021 מהעולה החדשה פ.צ מטאלץ, אותה הוביל למקום השמיני בטבלה. שנה לאחר מינויו למאמן באצ'קה טופולה, הוא סיים את עונת 2022/23 במקום השני בטבלה. הוא הוביל את באצ'קה טופולה בעונה שעברה לשלב הבתים של הליגה האירופית, שם התמודדה קבוצתו עם ווסטהאם, פרייבורג ואולימפיאקוס.
את רוב קריירת המשחק שלו עשה לאזטיץ' בסרביה עם פ.ק בלגראד, פרטיזן במדיה זכה באליפות ובגביע (2007/08), וויבודינה, בז'אניה ותקופות קצרות ביוון ובאינדונזיה. לאחר שפרש ב-2013 החל בקריירת אימון כשהוא מתקדם בפרטיזן בתפקידי אימון שונים בהם עוזר מאמן הקבוצה הבוגרת, מאמן עד גיל 17, עד גיל 18 ועד גיל 19, מאמן זמני בקבוצה הבוגרת, ומאמנה הראשי של קבוצת המילואים טלאופטיק. הוא מונה ב-2020 למאמנה של מטאלץ גורניי מילנובאץ לפני שעורר את עניינה של באצ'קה טופול, בה אימן בשנתיים וחצי האחרונות.
מסאי דגו פותח הכל בריאיון מיוחד
(ONE)