האם חודשיים לאחר שהגיע לבאיירן מינכן - דניאל פרץ יעזוב את מועדון הפאר? ב"בילד" הגרמני מדווחים היום (שישי) באופן די מפתיע יש לציין כי הבווארים בוחנים אפשרות להשאיל את השוער הישראלי לקבוצה אחרת, אולי כבר בחלון ההעברות בינואר.
לטענת העיתון, זה קורה על רקע התחזקות מעמדו של סוון אולרייך (שהצטיין, בין השאר, במשחק ליגת האלופות מול קופנהאגן) והחזרה המתקרבת של מנואל נוייר אל בין הקורות.
2 צפייה בגלריה
דניאל פרץ
דניאל פרץ
יעזוב בקרוב את האלופה הגרמנית? פרץ
(צילום: Lars Baron/Getty Images)
בפרסום של העיתונאי כריסטיאן פאלק, סוכניו של השוער הישראלי בן ה-23 כבר החלו בשיחות עם אנשי המועדון. יכול להיות שאחת הסיבות היא שפרץ רוצה לשמור על מעמדו בנבחרת ישראל, לקראת משחקי מוקדמות היורו, ולכן צריך לצבור דקות משחק.
כזכור, רק לפני יומיים דיווחו בתקשורת האיטלקית, כי פרץ עשוי להגיע עוד העונה למילאן. כי שוער הרוסונרי מייק מניאן מבוקש בבאיירן, שעשויה לכלול בעסקה גם את השוער הישראלי. על פי הדיווח ב-Calciomercatonew האיטלקי, אלופת גרמניה מעוניינת לצרף אותו כיורש של מנואל נוייר בן ה-37. באתר נכתב כי באיירן היא ככל הנראה אחת מהקבוצות היחידות בעולם שיוכלו לעמוד בתג המחיר של השוער.
2 צפייה בגלריה
שוער באיירן מינכן דניאל פרץ עם נועה קירל באוקטוברפסט
שוער באיירן מינכן דניאל פרץ עם נועה קירל באוקטוברפסט
ישתו בירה בקרוב במקום אחר? פרץ וקירל
(EPA/CHRISTINA PAHNKE)
אגב, רק לפני מספר ימים טען כוכב העבר של באיירן מינכן ונבחרת גרמניה, מריו באסלר, כי "פרץ כישרון ענק. לא משנה עם מי אתה מדבר, כולם אומרים את זה. הוא ילמד מנוייר ואולרייך בשנתיים הקרובות ואז הוא יהפוך למספר 1 אצל באיירן".

אחרי כמעט שנה: נוייר יחזור לשער

מאמן באיירן, תומאס טוכל, אישר במסיבת העיתונאים לפני המשחק מחר (16:30) מול דרמשטאדט כי מנואל נוייר יחזור אל בין הקורות, 351 ימים אחרי ההופעה הקודמת שלו במדי הבווארים. "ההיררכיה תמיד הייתה זהה", הסביר טוכל. "אולרייך תמיד היה חברו ושותפו של נוייר, ההופעות שלו היו מצוינות, הוא מכיר את ההיררכיה והוא יירד לספסל. בטווח הארוך, אנחנו רוצים שדניאל פרץ יעשה את הצעדים הבאים ויהיה אתגר אמיתי".
"אם לא יקרה כלום באימון, הוא ישחק מחר", הוסיף טוכל. הוא מצפה לזה, אנחנו מצפים לזה בקוצר רוח".