ולחשוב שהוא רק בן 20. ארלינג הולאנד ממשיך לשבור שיאים והערב (שלישי) סיפק עוד הופעה חלומית ב-2:2 הביתי של בורוסיה דורטמונד עם סביליה, תיקו שהספיק לה כדי לרשום 4:5 בסיכום שני המשחקים ולהעפיל לשמינית גמר הצ'מפיונס.
אל תשכחו שהכוכב הנורבגי חגג צמד ובישול במשחק הקודם נגד סביליה וכעת הגיע ל-20 כיבושים בליגת האלופות. מאז שעלה להופעת הבכורה שלו בצ'מפיונס, בספטמבר 2019 (תודו שזה נשמע רחוק) ברד בול זלצבורג, אף שחקן לא כבש יותר מהולאנד במפעל. רוברט לבנדובסקי אחריו ברשימה עם שער פחות.
1 צפייה בגלריה
הולאנד חוגג
הולאנד חוגג
לא עוצר לרגע. הולאנד
(צילום: רויטרס)
טוב, בואו ונתקדם לשיאים שהולאנד שבר. בגיל 20 ו-231 ימים, הפך שחקנה של דורטמונד לשחקן הצעיר ביותר שכובש בשישה משחקים רצופים במפעל (וכמובן גם מגיע ל-20 שערים). הוא גם השחקן שלקח לו הכי מעט זמן להגיע ל-20 כיבושים במפעל.
בעוד הולאנד נזקק ל-14 משחקים בלבד, הארי קיין היה צריך 24, אלסנדרו דל פיירו 26, רוד ואן ניסטלרוי 27, פיליפו אינזאגי 28 ורוברט לבנדובסקי 36. ומה עם לאו מסי וכריסטיאנו רונאלדו אתם שואלים? הארגנטינאי הזדקק ל-40 משחקים, לפנומן הפורטוגלי (שוהא גם מלך השערים של ליגת האלופות) זה לקח 56 הופעות. לשם השוואה פי 4 מהנורבגי.
ומה לגבי הנתון הדי איזוטרי הבא: הולאנד הוא השחקן שכבש הכי הרבה שערים ב-14 ההופעות הראשונות שלו בליגת האלופות. קיין כבש 13 שערים באותה כמות משחקים, סימונה אינזאגי 12 ואדריאנו, רוברטו פירמינו וסדיו מאנה 11 כ"א. ולסיום, גם דורטמונד סיימה את המשחק הזה עם שיא מעניין. יותר נכון, שיא מועדון. השוורצגלבן כבשו ב-34 משחקים רצופים בכל המסגרות.