בעוד יומיים (שני, 21:00) יתקיים בתיאטרון שאטלה בפריז טקס כדור הזהב. לאלופה האנגלית, מנצ'סטר סיטי, יש לא פחות משמונה מועמדים לזכייה בפרסים השונים, כשרודרי וארלינג הולאנד הם הבולטים שבהם.
מי שבכל זאת לא הצליחה להימנע ממבוכה בנסיבות הנוצצות האלה היא היריבה העירונית, מנצ'סטר יונייטד, שבקשה מעט מפתיעה מצדה, חידדה עד כמה מצבה הכלכלי בכי רע. סיטי, שכאמור יכולה להתפאר ברשימה לא מבוטלת של מועמדים לתארים השונים, צפויה להוציא מטוס פרטי לאירוע, ועל פי דיווח ב'דיילי-מייל' הנהלת יונייטד ביקשה לצרף את המועמדים שלה לטיסה, בניסיון לחסוך בעליות. ואם זה לא מספיק מביך, הבקשה פשוט נדחתה.
2 צפייה בגלריה
המועמדים מטעם סיטי. רודרי, הולאנד ופפ
המועמדים מטעם סיטי. רודרי, הולאנד ופפ
המועמדים מטעם סיטי. רודרי, הולאנד ופפ
(צילום: Michael Regan/Getty Images)
שני השחקנים שאותם ביקשה יונייטד לצרף לטיסה הם אלחנדרו גרנאצ'ו וקובי מיינו, שמועמדים לקטגוריה של עד גיל 21, רק כדי לשמוע שהטיסה כבר מלאה עד אפס מקום ושכדאי שיארגנו לשניים סידור חלופי.
האדומים נמצאים במצב כלכלי לא אידיאלי, כאשר הקיצוץ הבולט שפורסם לאחרונה היה הפסקת התשלום לאלכס פרגוסון. המאמן לשעבר, אגדת יונייטד, קיבל מאז שסיים את תפקידו על הקווים תשלום שנתי בסך שני מיליון פאונד וחצי תחת הטייטל "שגריר מועדון", שיופסק בתום העונה הנוכחית.
2 צפייה בגלריה
קובי מיינו אלחנדרו גראנצ'ו
קובי מיינו אלחנדרו גראנצ'ו
גראנצ'ו ומיינו. נותרו בלי טרמפ
(צילום: yan Hiscott/Getty Images)
המועמדים לפרסים מטעם סיטי: כדור הזהב - רודרי, ארלינג הולאנד, פיל פודן ורובן דיאס; כדור הזהב לנשים - יואי האסגאווה, לורן האמפ וחדיג'ה שו; מאמן השנה – פפ גווארדיולה. פרס הקופה (עד גיל 21): סביניו, שכאמור, מועמד יחד עם הנציגים האדומים בטקס, גרנאצ'ו ומיינו.