עד לפני כעשור כיכב מאריו באלוטלי בצמרת הכדורגל האירופי, ולבש בין היתר את מדי מנצ'סטר סיטי, ליברפול, אינטר ומילאן. אבל היום, כשאנחנו כבר בתוך עונת 2024/25, מתברר שהחלוץ האיטלקי בן ה-34 יושב בביתו, ללא קבוצה.
לקראת הדרבי המילאנזי שיתקיים ביום ראשון (21:45) התראיין השחקן ל-DAZN האיטלקי והסביר כי הסיבה שהוא עדיין ללא קבוצה היא כי הוא "רוצה לחזור לסרייה A. קיבלתי הצעות מחו"ל, אבל שמתי את הכל בצד כי יש לי תקווה לחזור לשם".
1 צפייה בגלריה
מאריו באלוטלי
מאריו באלוטלי
"אין קבוצות שאני לא אהיה להן נוח". באלוטלי במדי אדנה הטורקית
(צילום: Ahmad Mora/Getty Images)
הפעם האחרונה בה שיחק באלוטלי בסרייה א' הייתה אי אז בעונת 2019/20, במדי ברשיה. עונה לאחר מכן הייתה האחרונה שלו באיטליה כששיחק במונצה, אז קבוצה בליגה השנייה. מאז שיחק באדנה דמירספור הטורקית וסיון השוויצרית.
עוד הוסיף באלוטלי, שלצד הכישרון, נתפס כ"שחקן בעייתי": "אין קבוצות שאני לא אהיה נוח להן. אני מעדיף לחשוב איזו מהן לא תתאים לי. אני באמת לא מבין איזו דעה קדומה יכולה להיות לאנשים עליי. היו לי חילוקי דעות עם כמה מאמנים, אבל כולם מתווכחים.
"היום אנחנו שומעים על סמים, הימורים, תמיד הייתי רחוק מהדברים האלה. היו לי בעיות ותקופות שהרגשתי לבד, חסר מוטיבציה, חסר הגנה. באותם רגעים הייתי בר מזל שהמשפחה שלי הייתה שם לעזור לי לצאת למסע רגשי נכון. עכשיו יש לי מודעות גדולה יותר לעצמי, וזה בשבילי נשק. החרטה שלי היא שלא עברתי את התהליך הזה מוקדם יותר".
על הדרבי עצמו אמר השחקן, שכאמור, לבש את מדי שתי הקבוצות: "מילאן במצב לא פשוט, אבל זה לא כל כך בעייתי מבחינתה. אני אפילו חושב שזה יכול לעשות לה טוב".