מה קורה לליברפול בפרמייר-ליג? האלופה היוצאת רשמה הערב הפסד רביעי ברציפות בליגה וכואב במיוחד - 2:0 לאברטון באנפילד במחזור ה-25. היריבה העירונית (מקום שביעי) השתוותה למרסיסיידרס (מקום שישי) בטבלה עם 40 נקודות כל אחת.
רישרליסון העלה את הטופיז ליתרון כבר אחרי שלוש דקות, חאמס רודריגס היה אמון על הבישול. טרנט אלכסנדר-ארנולד, שהיה מצוין ב-0:2 על לייפציג בליגת האלופות השבוע, גרם לפנדל לקראת הסיום - גילפי סיגורדסון דייק וקבע את תוצאת המשחק.
4 צפייה בגלריה
מוחמד סלאח
מוחמד סלאח
מוחמד סלאח
(צילום: AFP)
4 צפייה בגלריה
שחקני אברטון חוגגים
שחקני אברטון חוגגים
שחקני אברטון חוגגים
(צילום: EPA)
צ'לסי נקלעה לפיגור מול סאות'המפטון, ויצאה עם 1:1 מאצטדיון סנט מרי במשחק שפתח את משחקי היום בפרמייר-ליג. שתי הקבוצות הגיעו למפגש במומנטום הפוך. הבלוז נעצרו אחרי ארבעה ניצחונות רצופים, בעוד הקדושים הצליחו לעצור רצף של חמישה הפסדים ואספו נקודה חשובה.
טאקומי מינאמינו העלה את המארחת ליתרון עם בעיטה מדויקת מתוך הרחבה (33) מבישול של ניית'ן רדמונד. הקבוצה של תומאס טוכל השוותה בעזרת פנדל מוצלח של מייסון מאונט, אחרי עבירה ברחבה של דני אינגס (54).
4 צפייה בגלריה
מייסון מאונט
מייסון מאונט
מייסון מאונט מדייק מהנקודה הלבנה
(צילום: AP)
4 צפייה בגלריה
תומאס טוכל
תומאס טוכל
תומאס טוכל על הקווים
(צילום: רויטרס)
ביום שלישי תתארח צ'לסי בוונדה מטרופוליטנו אצל אתלטיקו מדריד למפגש הראשון מתוך שניים בשמינית גמר ליגת האלופות ולאחר מכן תארח את מנצ'סטר יונייטד למפגש צמרת מסקרן בליגה.
פורסם לראשונה: 16:23, 20.02.21