לפני שבע שנים חסה רודריגס פרץ לחיינו בסערה כשכבש את שער הבכורה שלו בריאל מדריד בקלאסיקו מול ברצלונה, בו הבלאנקוס הפסידו בסופו של דבר 2:1.
בריאל היו בטוחים שמצאו יהלום חדש במחלקת הנוער, אך חוסר סבלנות, אי התאמה לסגנון ופציעה אחת, גרמו לכך שהוא החליט לעזוב ולחתום בפריז סן ז'רמן תמורת לא פחות מ-25 מיליון אירו.
2 צפייה בגלריה
חסה רודריגס
חסה רודריגס
מעט כדורגל, הרבה בלגן. חסה רודריגס
(צילום: AP)
שלוש שנים וחצי אחרי, במהלכן רשם רק 18 הופעות במדי סגנית אלופת אירופה וכבש שני שערים בסך הכל, הקבוצה הגיעה לסיכום על התרת חוזהו של הספרדי בן ה-27, חצי שנה לפני סיומו.
סיבה רשמית לא פורסמה, ואין ספק שהיכולת החלשה אחראית לכך לא מעט, אך כל הדיווחים טוענים שהטריגר הוא הבגידה המתוקשרת שלו באשתו לשעבר עם חברתה הדוגמנית.
2 צפייה בגלריה
חסה ואם בנו אורה רואיס
חסה ואם בנו אורה רואיס
חסה ואם בנו אורה רואיס
(צילום מתוך הטוויטר)
חסה ואורה רואיס, אם בנו, נפרדו כבר לפני כשלוש שנים, מעט לאחר שבנם נולד ומאז הספיקו לחזור. הפעם כנראה שהפרידה סופית. השחקן, על פי הדיווח, בגד ברואיס עם רוקיו אמאר, שאף נתנה הוכחות לכך ופירסמה הקלטות של הודעות בה חסה קרא לאשתו "משוגעת" ו"משעממת". רוקיו גם סיפרה על המפגשים המיניים שלה עם חסה במועדון לילה במדריד.
אורה, שנכנסה לבית האח הגדול בספרד, קיבלה אז שיחה מפתיעה מחסה עצמו שטען בשידור חי כי הם לא נפרדו ועודד אותה. היא הופתעה מכך וענתה לו: "באמת? אני לא יכולה להאמין לך, זה אתה? אני לא יודעת מה לומר לך, אני פשוט לא יכולה להאמין".