אחרי ארבעה משחקי ליגה רצופים ללא ניצחון, ליברפול סוף-סוף קצת חגגה אמש (שני), אחרי שגברה 0:2 על אברטון בדרבי והשיגה את הניצחון הראשון שלה ב-2023. מוחמד סלאח שבר בצורת של חמישה משחקים בכל המסגרות כשכבש ראשון (36), וקודי גאקפו חתם עם שער בכורה באדום בהופעתו השביעית (49).
אך עם כל הכבוד לשחקני ההתקפה שעשו את שלהם, מי שקיבל את רוב השבחים אחרי המשחק היה הקשר הספרדי-סרבי בן ה-18 סטפן בייצ'טיץ', ששוב קיבל מקום בהרכב והחזיר עם הופעה גדולה במרכז המגרש. "הוא שחקן נהדר ואדם נהדר", אמר עליו סלאח. "מאז שהוא התחיל לשחק עבורנו הוא כנראה השחקן הכי טוב שלנו. אני מקווה שהוא ימשיך לשחק עם הביטחון הזה".
3 צפייה בגלריה
סטפן בייצ'טיץ' חוגג עם קודי גאקפו
סטפן בייצ'טיץ' חוגג עם קודי גאקפו
בייצ'טיץ' חוגג עם גאקפו
(צילום: EPA )
3 צפייה בגלריה
סטפן בייצ'טיץ'
סטפן בייצ'טיץ'
ילד פלא. בייצ'טיץ'
(צילום: רויטרס )
בייצ'טיץ' פתח בכל חמשת המשחקים האחרונים של ליברפול, ויורגן קלופ כנראה רואה בו כפיתרון המיידי לבעיות הרבות של הקבוצה בקישור, שנחשב לחוליה החלשה ביותר של ליברפול העונה. ב"ליברפול אקו" העניקו לבייצ'טיץ' את הציון 9 על ההופעה - הגבוה ביותר מבין כל השחקנים. הקשר עצמו אמר בסיום: "היה משחק נהדר, אני מקווה שנמשיך כך. אני שמח לשמוע מה שסלאח אמר עליי, הוא אגדת מועדון. זה מדהים, שיחקתי בקבוצה עד גיל 18 לפני שנה ועכשיו אני באנפילד. זה כיף גדול".
סטפן, בנו של שחקן העבר הסרבי סרדן בייצ'טיץ', נולד בויגו בזמן שאביו שיחק בסלטה, והחל את צעדי הכדורגל הראשונים שלו בקבוצות הילדים והנוער של המועדון. האבא אגב, שיחק לצידו של לא אחר מחיים רביבו, בעונת 1996/97.
3 צפייה בגלריה
שיחק עם סרדן בייצ'טיץ'. חיים רביבו חוגג במדי סלטה ויגו
שיחק עם סרדן בייצ'טיץ'. חיים רביבו חוגג במדי סלטה ויגו
שיחק עם סרדן בייצ'טיץ'. חיים רביבו חוגג במדי סלטה ויגו
(צילום: Getty Images)
הבן הגיע למחלקת הנוער של המרסיסיידרס ב-2020, בגיל 16, ועקב מצוקת הקשרים הפך העונה לשחקן הקבוצה הבוגרת, וגם לשחקן הצעיר ביותר אי פעם ששיחק עבור הקבוצה בליגת האלופות. הוא לא פיזי, אך בולט בזכות יכולת מסירה מעולה (בכל זאת נולד בספרד) ויכולתו לכסות שטח רב על המגרש.
בזכות הניצחון, עלתה ליברפול למקום התשיעי כשהיא עם 32 נקודות אחרי 21 משחקים. ביום שבת תתארח הקבוצה אצל ניוקאסל מהמקום הרביעי, ושלושה ימים לאחר מכן תארח את ריאל מדריד למשחק הראשון בין השתיים במסגרת שמינית גמר ליגת האלופות.