בצורת בת 444 דקות הגיעה הערב (שבת) לסיומה, כשערן זהבי כבש לראשונה אחרי שישה משחקים - ב-1:4 של פ.ס.וו איינדהובן על קמבור במסגרת המחזור השני בהולנד.
זהבי, שהוחלף בהפסקה, ראה את דייבי פרופר מעלה את פ.ס.וו ליתרון כבר בדקה ה-18 מבישול של קודי גאקפו. שלוש דקות חלפו והכוכב הישראלי הכפיל את התוצאה, אחרי דאבל-פס יפה עם ברומה שהסתיים בבעיטה חדה לרשת.
4 צפייה בגלריה
ערן זהבי חוגג
ערן זהבי חוגג
שבר בצורת. זהבי
(צילום: EPA)
נוני מדואקה, שנכנס בהפסקה, היה אחראי על השער השלישי (48). אלכס בנגורה צימק (66) ואוליבר פוסקגלי קינח (94). פ.ס.וו עלתה זמנית למקום הראשון בטבלה עם 6 נקודות מ-6 אפשריות.
יום מוצלח היה גם לליאל עבדה שממשיך להראות כמה כישרון יש לו ברגליים (ובראש). חלוץ הנבחרת כיכב במדי קבוצתו סלטיק שהביסה 0:6 את סנט מירן.
עבדה כבש את שני השערים הראשונים במשחק – בדקות ה-17 וה-22, שהיו גם שני שעריו הראשונים בליגה הסקוטית.
4 צפייה בגלריה
ליאל עבדה חוגג עם החברים
ליאל עבדה חוגג עם החברים
צמד מהיר. ליאל עבדה חוגג עם החברים
(צילום: גטי אימג'ס)
הראשון הגיע בבעיטה לפינה, שוער האורחת ג'ק אלנוויק הצליח לגעת בכדור, אך לא לעצור אותו והוא חדר פנימה. את השני כבש עבדה בנגיחה הודות להגבהה של גרג טיילור.
בהמשך דייויד טרנבול (28, 44 ו-84) סיפק הצגה משלו עם שלושער ובתווך אודסון אדוארד (62) הצטרף גם הוא לחגיגה.
4 צפייה בגלריה
ליאל עבדה בועט
ליאל עבדה בועט
בינגו של סלטיק. עבדה
(צילום: גטי אימג'ס)
הניצחון הזה העלה את סלטיק, לפחות באופן זמני, למקום הראשון בטבלה עם 6 נקודות מ-9 אפשריות, למרות שלחובתה יש כבר הפסד מהמחזור הראשון. הסיבה היא הפרש השערים המצוין שלה (2:13).
באוקראינה, מנור סולומון נכנס בדקה ה-70 וכבש בתוך תוספת הזמן (94) ב-0:3 של שחטאר בחוץ על צ'רנומורץ אודסה. סולומון וחבריו מוליכים את הליגה האוקראינית עם 12 נקודות מ-15 אפשריות.
4 צפייה בגלריה
מנור סולומון
מנור סולומון
20 דקות, שער וניצחון. סולומון
(צילום: עוז מועלם)
באוסטריה, אליאל פרץ (90 דקות) ותאי בריבו (70) דקות שיחקו ב-0:3 של וולפסברגר על אדמירה ואקר. לוולפסברגר היה זה ניצחון בכורה העונה והיא מדורגת במקום השישי בליגה האוסטרית אחרי חמישה מחזורים.
פורסם לראשונה: 18:49, 21.08.21