השמיני ברצף: יובה גוברת 0:1 על אודינזה
(באדיבות one)
אחרי פתיחת עונה מזעזעת בסטנדרטים שלה, יובנטוס המשיכה את התאוששות המופלאה שלה אמש (שבת) עם 0:1 על אודינזה, במה שהיה הניצחון השמיני ברציפות שלה בליגה. ברצף שהתחיל מיד לאחר ההפסד 2:0 למכבי חיפה בסמי עופר, הגברת הזקנה לא ספגה אפילו שער אחד, גברה על יריבות לצמרת כמו אינטר (0:2) ולאציו (0:3) וכעת היא עלתה זמנית למקום השני, בדיוק לפני המפגש מול נאפולי המוליכה (שישי, 21:45).
"יובנטוס מפחידה", נכתב הבוקר ב'גאזטה', אך האמת שלא כך הדבר. הגברת הזקנה אכן מנצחת ובהחלט נראית טוב בהרבה מאשר בפתיחת העונה, אך היכולת עדיין לא משביעת רצון. גם לא מבחינת המאמן מסימיליאנו אלגרי, שרתח מזעם על שחקניו במהלך תוספת הזמן. יובנטוס מצאה את שער היתרון בדקה ה-86 מרגליו של דנילו, ואלגרי ציפה מהשחקנים שלו לשמור על הכדור אצלם, בלי לקחת יותר מדי סיכונים.
3 צפייה בגלריה
מסימיליאנו אלגרי
מסימיליאנו אלגרי
לא אהב את מה שהוא ראה. אלגרי
(צילום: רויטרס )
3 צפייה בגלריה
מסימיליאנו אלגרי
מסימיליאנו אלגרי
(צילום: גטי אימג'ס )
הוא לא ראה את מה שהוא ציפה והוא וידא שהשחקנים שלו ידעו שהוא לא מרוצה. הוא נראה צורח מטרים מחוץ לאזור הטכני שלו, ולכן קיבל כרטיס צהוב על ידי השופט. בסיום המשחק התייחס אלגרי גם למפגש מול נאפולי, וטען כי היריבה היא הפייבוריטית לזכייה באליפות. הקבוצה של פאלבו זבאלטי תשחק היום (ראשון, 19:00) מול סמפדוריה מהתחתית, ותוכל להגדיל את הפער מיובנטוס לשבע נקודות לפני המפגש בינהן.

המשחק הראשון ללא ג'אנלוקה ויאלי

זה היה המשחק הראשון של יובנטוס ללא ג'אנלוקה ויאלי, אגדת המועדון, שהלך לעולמו ביום שישי בגיל 58 בלבד אחרי שנכנע למחלת הסרטן. מלבד לדקת הדומייה שנערכה טרם שריקת הפתיחה, גם אוהדי הקבוצה ביצעו מספר מחוות לזכרו. מחוץ לאצטדיון, האולטראס תלו שלט בו נכתב: "קפטן אמיתי. ג'אנלוקה ויאלי גיבור", ובתוך האצטדיון היו עוד מספר שלטים, כשעל אחד נכתב: "ג'אנלוקה ויאלי תמיד איתנו" ועל אחד אחר נכתב: "ג'אנלוקה ויאלי לנצח".
3 צפייה בגלריה
ג'אנלוקה פסוטו
ג'אנלוקה פסוטו
"דרך צלחה קפטן, אנחנו אוהבים אותך". פסוטו
(צילום: AFP)
הרגע המרגש של הערב נרשם כשג'אנלוקה פסוטו, חברו לקבוצה של ויאלי בעבר, עלה אל הדשא והקריא עבורו מכתב: "אנחנו כאן כדי להגיד שאף פעם לא נשכח אותך ושתמיד נאהב אותך. הייתה מדריך עבורנו, על המגרש ומחוץ אליו. קפטן. חבר. אני לעולם לא אוכל לשכוח את חוש ההומור שלך, את הקלאס שלך, את הקריזמה שלך, את העקשנות שלך. אף אחד לא יוכל לשכוח את הזכרונות שהענקת לנו עם הכדורגל שלך ועם השערים. אנחנו כל כך נתגעגע לחיוך שלך. דרך צלחה קפטן, אנחנו אוהבים אותך".