האם זלאטן איברהימוביץ' וקאקה ישתפו פעולה בליגה השנייה באיטליה? מונזה, שעלתה לסרייה B ומתכננת לבנות סגל נוצץ שייאבק על עלייה לליגה הבכירה, מעוניינת לצרף את שני הסופרסטארים בני ה-38.
השבדי שיחק העונה במילאן אחרי שעזב את לוס אנג'לס גלאקסי מה-MLS ולעומתו, הברזילאי פרש מכדורגל כבר לפני שלוש שנים ובאוקטובר האחרון הופיע באצטדיון סמי עופר בחיפה במדי נבחרת הוותיקים של ברזיל, שניצחה 2:4 את הוותיקים של ישראל.
2 צפייה בגלריה
זלאטן איברהימוביץ' במדי מילאן
זלאטן איברהימוביץ' במדי מילאן
זלאטן איברהימוביץ' במדי מילאן
(צילום: AFP)

2 צפייה בגלריה
קאקה חוגג
קאקה חוגג
קאקה חוגג בחיפה באוקטובר האחרון
(צילום: עוז מועלם)
את מונזה מנהלים סילביו ברלוסקוני ואדריאנו גליאני, מי שניהלו שנים רבות את מילאן ובנו את הקבוצות הגדולות שלה לאורך השנים. איברהימוביץ' וקאקה שיחקו גם הם במילאן, אבל לא שיתפו מעולם פעולה זה עם זה. הברזילאי שיחק ברוסונרי בין 2003 ל-2009 והשבדי ביין 2010 ל-2012 בקדנציה הראשונה.
נראה כי השניים יקבלו הצעה לחתום לעונה אחת, עם אופציה להאריך את החוזה בעונה נוספת אם מונזה תעלה לסרייה A. במועדון מאמינים שמכירת החולצה מספר 9 של איברהיומביץ' ו-22 המיועדת לקאקה תכניס סכומים לא מבוטלים לקופה.
"איברהימוביץ' וקאקה היו על הכוונת שלנו לא למטרות של כדורגל, אבל לעולם לא ניתן לדעת", אמר ברלוסקוני. "שניהם שחקנים יוצאים מהכלל ואמרתי להם את זה".