ברק בכר, וזה לא סוד, משגע בחודש האחרון את אוהדי הכוכב האדום בלגרד ובעיקר את התקשורת הסרבית. זה לא רק המאזן המרשים במשחקי ההכנה (שבעה ניצחונות ותיקו בודד), אלא גם היכולת על כר הדשא - זו שנראתה מצוין ב-0:5 המדהים על פיורנטינה במשחק ההכנה ביום רביעי האחרון.
המאמן הישראלי מושך תשומת לב וביממה האחרונה פורסמו באתרים השונים כתבות מעניינות על יחסיו עם השחקנים והשליטה שלו בחדר ההלבשה. באתר "רפובליקה", למשל, חושפים לטענתם את ה"סיפור האמיתי" מאחורי העזיבה של קפטן הקבוצה לשעבר מילאן בוריאן, שסיים את דרכו במועדון לבקשתו של בכר.
2 צפייה בגלריה
ברק בכר הכוכב האדום בלגרד
ברק בכר הכוכב האדום בלגרד
משליט סדר. בכר
(צילום: EPA/ANDREJ CUKIC)
בחודש שעבר התפוצצה הפרשה ואז נטען כי בוריאן התבשר על ידי בכר שהוא לא בתוכנית בשיחת טלפון אחת ויחידה. מתברר כעת שלאותה שיחת טלפון הזו קדמה אסיפה מתוחה של בכר עם שחקני הכוכב האדום בלגרד. במהלך אחת האסיפות הראשונות עם השחקנים, בכר שלא היה מרוצה מההתנהלות בחדר ההלבשה פנה לשחקנים בתקיפות ושאל: "מי האחראי כאן". השחקנים הצביעו על בוריאן, השוער והקפטן הוותיק, ובכר הטיח בו: "צא החוצה".
בוריאן - כך מפרסמים באתר - התלונן על בכר לראשי המועדון, אבל אם העניקו לבכר גב מוחלט ולא רצו לשמוע מהשוער. "זה מה שבנה את הסמכות של בכר בחדר הלבשה", נכתב בידיעה, "שאר השחקנים התחילו לפחד מבכר ושאלו את עצמם, 'אם זה קרה לשחקן בכיר כמו מילאן בוריאן, זה יכול לקרות לכל אחד'. הטריק הקטן של בכר עבד. הוא הפך לשליט הקבוצה".
2 צפייה בגלריה
בוריאן
בוריאן
נשלח הביתה. בוריאן
(צילום: Julian Finney / gettyimages)

"סרביה לא זוכרת דבר כזה"

אתמול, למי ששכח, עסקה התקשורת הסרבית בניצחון הגדול על פיורנטינה, שהגיע לפני משחק הפתיחה של הכוכב האדום בליגה - ביום ראשון מול וויוודינה. "לא מהעולם הזה", זעקה הכותרת ב"קוריר". "תצוגה שלא נראתה מהכוכב האדום, ועוד מול פיורנטינה. אתם מאמינים?". באתר "ספורטל" המשיכו באותו הקו: "האלופה הסרבית השפילה את האיטלקים. הם שיחקו כדורגל אטומי. הקבוצה של בכר הייתה צמאה לדם וריסקה את היריבה לרסיסים".
"סרביה לא זוכרת דבר כזה", הוסיפו ב"טלגרף". “מה הכוכב עשתה? רמסה את פיורנטינה, שלא האמינה למתרחש”. גם ב"מונדו" הסרבי היו בהלם: "הכוכב האדום מתפוצצת, מה שקרה במראקנה הוא פשוט לא אמיתי".