מנצ'סטר סיטי חזרה אתמול (שבת) למסלול הניצחונות עם 0:1 ביתי על ארסנל משער של ראחים סטרלינג, אבל בסיום הערב הרשת געשה בגלל שחקן אחר של התכולים - קון אגוארו.
הארגנטינאי היה זה שתפס את הכותרות - ודווקא השליליות - כשבדקה ה-42 אחז בצווארה של הקוונית, סיאן מייסי-אליס, לאחר שהתאכזב מהחלטתה להעניק את הכדור לארסנל. החלוץ (שהוחלף בדקה ה-65) לא נענש, שום כרטיס לא נשלף למרות שעל פי תקנון ההתאחדות האנגלית "כל מגע בין שחקן לשופט, ללא כוונה אלימה, מחייב כרטיס צהוב".
2 צפייה בגלריה
התמונה שהסעירה: אגוארו אוחז בצווארה של הקוונית
התמונה שהסעירה: אגוארו אוחז בצווארה של הקוונית
התמונה שהסעירה: אגוארו אוחז בצווארה של הקוונית
(צילום מסך)
"מה אגוארו עשה? למה הוא לא ספג כרטיס אדום על זה", תהה מנחה הטלוויזיה הבריטי פירס מורגן. ברשת כמובן קטלו את שחקן סיטי וחלק טענו: "האם באמת אגוארו חמק מעונש אחרי שנגע כך בקוונית?". ברשת NBC כתבו על האירוע: "אם הקוון היה גבר, הוא לא היה מתנהג ככה".
מי שיצא להגנת הכוכב הוא מאמנו, פפ גווארדיולה, שנשאל על כך בסיום בראיון ל-BBC וענה: "נו באמת, סרחיו הבן אדם הכי נחמד שאני מכיר. תחפשו בלגן במקומות אחרים, לא במקרה הזה".
2 צפייה בגלריה
סרחיו אגוארו ופפ גווארדיולה
סרחיו אגוארו ופפ גווארדיולה
יצא להגנת אגוארו. גווארדיולה
(צילום: AP)
גווארדיולה, אגב, רשם את ניצחונו ה-500 בקריירה כמאמן (אם מחשיבים את התקופה בקבוצת הבת של בארסה). "זה היה ניצחון חשוב, בעיקר כששמרנו על רשת נקייה", אמר פפ בסיום. "היו לנו נפילות מול לסטר ואחר כך נגד לידס, גם הפעם לא שיחקנו טוב לאורך כל 90 הדקות. נצטרך להישאר מפוקסים ולהמשיך את מה שהתחלנו היום".
ובצהובונים הבריטים כמובן עוסקים גם בספקולציות. על פי ה"מירור", ברצלונה השלימה עם זה שלאו מסי יעבור בקיץ 2021 למנצ'סטר סיטי. בידיעה מאמן בארסה, רונלד קומאן, מצוטט כשאומר: "ציפיתי ממנו שהוא יישאר רק לשנה. אם הוא היה עוזב הקיץ, הייתי בסיטואציה שונה לחלוטין".