יובנטוס לא מבריקה העונה, וזה כמובן בלשון המעטה. אבל עדיין, אלופת איטליה הצליחה להעפיל הערב (רביעי) לרבע גמר הגביע האיטלקי אחרי ניצחון דחוק 2:3 על גנואה שהושג משער של חמזה ראפיה התוניסאי בדקה ה-105 בהארכה.
פתיחת המשחק דווקא הייתה של המארחת, שעלתה ל-0:2 תוך 23 דקות משערים של דיאן קולוסבסקי, שבישל את השני לאלברו מוראטה.
5 צפייה בגלריה
חמזה ראפיה חוגג
חמזה ראפיה חוגג
חמזה ראפיה חוגג
(צילום: gettyimages)
אלא שגנואה לא ויתרה. בדקה ה-28 לנארט צ'יזבוררה, שמושאל מאטאלנטה, צימק. בדקה ה-74 פיליפו מלגוני השווה ל-2:2. אנדראה פירלו העלה את כריסטיאנו רונאלדו בדקה ה-88 מהספסל, בתקווה שיסייע ליובה לנצח, אבל בסוף היה זה כאמור ראפיה שהעלה את הגברת הזקנה לרבע הגמר.
אינטר העפילה גם כן לשלב רבע גמר הגביע האיטלקי, אחרי דרמה ענקית משלה. הקבוצה של אנטוניו קונטה נזקקה לשער של רומלו לוקאקו בדקה ה-119 כדי לנצח את פיורנטינה ולהעפיל לשלב הבא. ארטורו וידאל (40) העלה את האורחת ליתרון בפנדל. כריסטיאן קאומה השווה בדקה ה-57 - והמשחק הלך להארכה. קונטה שלח למערכה את התותחים הכבדים והכוכב הבלגי שלו הביא לו את הניצחון, אחרי שעלה כמחליף בדקה ה-69.
5 צפייה בגלריה
צילום: AFP
צילום: AFP
צילום: AFP
(לוקאקו נוגח)
גם מחזיקת הגביע, נאפולי, בשלב שמונה האחרונות אחרי 2:3 לא פשוט על אמפולי. מוליכת הסרייה ב' הופיעה ללא מאמנה ושלושה שחקנים שנדבקו בקורונה, אבל חזרה פעמיים מפיגור במהלך המשחק. ג'ובאני די לורנצו כבש ראשון (18), נדים באירמי איזן (33), אבל הירבינג לוסאנו החזיר לתכולים את היתרון (38). באירמי השלים צמד (68), אבל המילה האחרונה הייתה שייכת לאנדראה פטאנייה (77).

צרפת: ניימאר כבש, פ.ס.ז' זכתה בסופר-קאפ

מאוריסיו פוצ'טינו פתח ללא ספק את דרכו ברגל ימין בפריז סן ז'רמן, ואחרי ניצחון הליגה הגיעה הערב זכייה בסופר-קאפ הצרפתי אחרי ניצחון 1:2 על מארסיי.
מאורו איקארדי כבש את הראשון לאלופת צרפת בדקה ה-39, וניימאר, שעלה כמחליף בדקה ה-65, הכפיל בפנדל. דימיטרי פאייט הוותיק רק הצליח לצמק (89).
5 צפייה בגלריה
שחקני פ.ס.ז' חוגגים את הזכייה
שחקני פ.ס.ז' חוגגים את הזכייה
שחקני פ.ס.ז' חוגגים את הזכייה
(צילום: רויטרס)
5 צפייה בגלריה
ניימאר והחברים חוגגים
ניימאר והחברים חוגגים
ניימאר והחברים
(צילום: AP)
5 צפייה בגלריה
שחקני פ.ס.ז' חוגגים
שחקני פ.ס.ז' חוגגים
עוד תואר לארון של פ.ס.ז'
(צילום: AFP)
פורסם לראשונה: 18:51, 13.01.21