מנצ'סטר סיטי פתחה עונה סוף סוף הערב (שני), אחרי שלא שיחקה במחזור הראשון, ועשתה זאת עם ניצחון קשה על וולבס החזקה בחוץ, 1:3. ארבעת השערים במשחק קבעו שיא שערים חדש למחזור בודד בפרמייר ליג - לא פחות מ-44. הלוואי שזה סימן לעונה שעוד מצפה לנו.
המחצית הראשונה נראתה כאילו שאנחנו בדרך לשיוט קל של סגנית האלופה, שהצליחה להעלים לגמרי את וולבס ולהוביל בשני שערים בהפסקה. בדקה ה-19 קווין דה בריינה נכנס לרחבה מימין, הוכשל וכעבור דקה של בדיקת VAR גם כבש בעצמו מהנקודה הלבנה - 0:1. הבלגי, אלא מי, היה גם האיש מאחורי המהלך שהוביל לשער השני של סיטי. כדור עומק גאוני שלו לראחים סטרלינג פירק את קו ההגנה, החלוץ שיכול היה לבעוט פירגן לחברו הצעיר פיל פודן וזה בעט בקלות לרשת החשופה כדי לקבוע 0:2.
4 צפייה בגלריה
דה בריינה חוגג עם החברים
דה בריינה חוגג עם החברים
דה בריינה חוגג עם החברים
(צילום: EPA)
4 צפייה בגלריה
פודן וסטרלינג חוגגים
פודן וסטרלינג חוגגים
פודן וסטרלינג חוגגים
(צילום: AP)
וולבס, שניצחה בעונה שעברה את סיטי גם בבית וגם בחוץ, כמעט לא הייתה קיימת במחצית הראשונה, אבל התעוררה בשנייה. היא החמיצה המון, עד שבדקה ה-78 צימקה סוף סוף ל-2:1. זה התחיל עם מהלך ענק של פודנסה, שהשחיל בין הרגליים של דה בריינה מימין והקפיץ כדור מושלם לרחבה, וראול חימנס נגח פנימה, אבל יותר מזה וולבס לא הצליחה לעשות - ובדקה ה-94 גבריאל ז'סוס נעץ את השלישי. עוד שיא פרמייר ליג שנרשם - זו העונה העשירית ברציפות שאותה סיטי פותחת עם נצחון.
מי שהורידו את ממוצע השערים במחזור הזה מוקדם יותר הערב היו אסטון וילה ושפילד יוניטד. שפילד, הפתעת עונת 2019/20 בפרמייר-ליג, פתחה בצורה רעה את 2020/21. הערב היא הפסידה בחוץ 1:0 והיא עדיין ללא נקודה.
4 צפייה בגלריה
אזרי קונסה
אזרי קונסה
הנגיחה של קונסה
(צילום: AP)
כבר בדקה ה-12 נשארה האורחת בעשרה שחקנים אחרי שג'ון איגן הכשיל את טיירון מינגס כשזה היה בדרכו לשער. למרות זאת, בדקה ה-34 שפילד יכולה הייתה לעלות ליתרון, אבל אמיליאנו מרטינס בהופעת הבכורה שלו בשער וילה עצר פנדל של ג'ון לונדסטראם.
4 צפייה בגלריה
אזרי קונסה
אזרי קונסה
והחגיגה לאחר מכן
(צילום: AFP)
בדקה ה-63 הגיע שער הניצחון של המארחת. כדור קרן הגיע לראשו של מינגס, שנגח אותו אחורה בדיוק לראש של אזרי קונסה ומשם פנימה. אסטון וילה, לה זה היה משחק ראשון העונה בפרמייר-ליג, רושמת ניצחון בכורה בתקווה שלא תצטרך להילחם על חייה כפי שהיה בעונה הקודמת.
פורסם לראשונה: 22:00, 21.09.20