צפו בתקציר המשחק
(באדיבות ONE)
מאז החזרה מפגרת הקורונה, ברצלונה עושה הכל על מנת שלא לזכות באליפות בספרד. אמש (שלישי) סיימו קיקה סטיין ושחקניו רק ב-2:2 בבית מול אתלטיקו מדריד. זה היה התיקו השלישי שלהם בארבעת המשחקים האחרונים. בעקבות התוצאה הפער מריאל צומק לנקודה בלבד, כשהבלאנקוס יכולים להגדילו לארבע נקודות אם ינצחו מחר (23:00) את חטאפה. פער כזה, חמישה מחזורים לסיום העונה, עלול להיות יותר מדי עבור הקטלאנים.
כצפוי, התקשורת הקטלאנית קטלה את בארסה אחרי התיקו. "מתיקו לתיקו, ברצלונה איבדה את הליגה", הייתה הכותרת ב"מונדו דפורטיבו". ב"ספורט" נכתב: "ברצלונה ויתרה על הליגה, היא לא שווה יותר".
3 צפייה בגלריה
לאו מסי
לאו מסי
מסי. בארסה מפשלת
(צילום: gettyimages)
הפסקות המים של ברצלונה במהלך המשחקים הפכו לשיחת היום. אם בתיקו מול סלטה ויגו בבלאידוס היה אפשר לראות את לאו מסי מתעלם לחלוטין מעוזר המאמן אדר סראביה, הפעם הייתה סצנה יחסית זהה. בדקה ה-30 נערכה הפסקת המים הראשונה, כל השחקנים הגיעו לתדרוך של סטיין וסראביה, ורק מסי עשה את דרכו באיטיות ובצעדים קטנים אל עבר השניים. בניגוד לפעם הקודמת, סראביה כלל לא פנה לפרעוש.
שחקני אתלטיקו לעומת זאת עמדו במעגל סביב הגנרל דייגו סימאונה ונראו מאוחדים מאוד. בהפסקת המים השנייה בדקה ה-75 ג'רארד פיקה היה עסוק בתלונות לשופט, מסי הפעם היה נראה יותר בעניינים והדרמה הייתה פחות גדולה.
3 צפייה בגלריה
לאו מסי, אדר סראביה, לואיס סוארס
לאו מסי, אדר סראביה, לואיס סוארס
מסי, סראביה וסוארס. מתיחות בברצלונה
(צילום: gettyimages)
מי שכרגיל סופג את רוב הביקורת על היכולת הבינונית הוא סטיין, אלא שהוא חי בעולם משל עצמו: "אני די מרוצה. זה נכון שלא הצלחנו לנצח, אבל זה לא פשוט לשחק מול אתלטיקו. היא קבוצה מאוד ממושמעת וחזקה. אני מרוצה מהעבודה שהשחקנים נתנו ומצורת המשחק שלנו. התוצאה הסופית לא מראה את הדברים הטובים שעשינו. ניסינו לעשות דברים אחרת עם שני שחקנים מתחת לחלוץ כמו ריקי פוץ' ולאו מסי. זה הצליח בחלק מהזמן, אבל אתלטיקו זו קבוצה שיודעת לעשות הגנה".
סטיין החליט בפעם השנייה ברציפות והשלישית בארבעת המשחקים האחרונים שלא לפתוח עם אנטואן גריזמן, ובחר לעלות אותו רק בדקה ה-90 במקומו של ארטורו וידאל. "אני מכיר אותו מצוין, אבל הבעיה היא שלא כולם יכולים לשחק", ניסה המאמן להסביר את הסיבות לסיפסולו. כשסימאונה, שמכיר מצוין את גריזמן מהתקופה של השניים באתלטיקו, נשאל על הסיטואציה המוזרה, הוא אמר: "אני חסר מילים". כשסטיין נשאל על ענייני חדר ההלבשה, הוא אמר: "אני מרגיש גיבוי מהשחקנים שלי".
3 צפייה בגלריה
קיקה סטיין
קיקה סטיין
סטיין. חי בעולם משלו
(צילום: רויטרס)
מסי מבחינתו היה שמח לנצח את המשחק ולחגוג פעמיים לצד שערו ה-700 בקריירה, אבל זה כאמור לא קרה. התקשורת הקטלאנית, שלא במפתיע, החמיאה לו על הפאננקה הנהדרת בפנדל.