ברזיל הביסה הערב (שלישי) 1:5 את טוניסיה בפארק דה פראנס. מדובר בניצחון השביעי ברציפות שלה, עם הפרש שערים כולל של 2:26. נראה שברזיל מוכנה למונדיאל בקטאר שיצא לדרך בעוד פחות מחודשיים, כשבסך הכל, היא ברצף של 15 משחקים ללא הפסד. לצערה, המשחק קיבל תפנית לא ספורטיבית כשבננה נזרקה מהקהל לכיוונו של רישרליסון.
"לצערנו.. בננה נזרקה למגרש לכיוונו של רישרליסון, כובש השער השני של ברזיל", נכתב בחשבון הטוויטר של התאחדות הכדורגל הברזילאית. "עמדת ההתאחדות בנוגע לכל סוג של גזענות היא ברורה".
3 צפייה בגלריה
רישרליסון חוגג
רישרליסון חוגג
חשבון הטוויטר של התאחדות הכדורגל הברזילאית: "לצערנו.. בננה נזרקה למגרש לכיוונו של רישרליסון"
(צילום: AFP)
המשחק בצרפת גם הופסק פעמיים במחצית הראשונה לאחר שאוהדים הפריעו להתנהלותו השוטפת עם לייזרים שכוונו לעיני השחקנים של ברזיל.
על הדשא, מי שהיה מעל כולם הוא ראפיניה, שחקן הכנף של ברצלונה, שרשם צמד (11, 40) ובישול. ניימאר כבש בפנדל (29) וכעת רחוק רק שני שערים משיא הכיבושים בנבחרת ברזיל ששייך לפלה העומד על 77. רישרליסון כבש את שערו השביעי בששת המשחקים האחרונים במדי הנבחרת (19), ונראה שבכל רגע שלו על הדשא הוא מצדיק את הבחירה של צ'יצ'ה לזמן אותו על חשבון גבריאל ז'סוס שמככב בארסנל. פדרו, כוכבה של פלמנגו, עלה מהספסל והשלים את החגיגה (74). בטוניסיה: מונטאסר טלבי איזן זמנית (18) ודילן ברון קיבל כרטיס אדום (42).
3 צפייה בגלריה
ראפיניה חוגג
ראפיניה חוגג
בלט מעל כולם. ראפיניה חוגג
(צילום: AFP)
3 צפייה בגלריה
ניימאר חוגג
ניימאר חוגג
קרוב לשיא של פלה. ניימאר חוגג
(צילום: AFP)
ברזיל הוגרלה לבית 7 במונדיאל, שם תתמודד מול סרביה, שוויץ וקמרון. טוניסיה הוגרלה לבית 4, שם תפגוש את צרפת, דנמרק ואוסטרליה.