לראשונה מאז פרוץ מלחמת "חרבות ברזל" - ברק בכר המריא אתמול (שני) מסרביה לישראל, כדי לשהות לצד משפחתו - כך מדווחים כל כלי התקשורת בסרביה.
ב"קורייר", למשל, מפרסמים כי מאמן הכוכב האדום בלגרד צפוי לחזור לסרביה כבר ביום שישי, אז נקבע מועד האימון הבא של הקבוצה בהשתתפות שחקנים שלא נמצאים עם נבחרותיהם.
2 צפייה בגלריה
מאמן הכוכב האדום בלגרד ברק בכר
מאמן הכוכב האדום בלגרד ברק בכר
שב לישראל. בכר
( PEDJA MILOSAVLJEVIC / AFP)
כידוע, כל הליגות ברחבי היבשת יצאו לפגרת נבחרות, והאלופה הסרבית תשוב לכר הדשא רק ב-25 בנובמבר, למשחק חוץ לא פשוט מול וויבודינה נובי סאד. שלושה ימים לאחר מכן תקיים הכוכב האדום כנראה את משחקה החשוב ביותר מפתיחת העונה - כשתתארח אצל יאנג בויז למשחק מכריע שיקבע האם תנשור מליגת האלופות לליגה האירופית, או שתסיים את העונה האירופית שלה עוד לפני דצמבר.
בתקשורת הסרבית ביקרו בסוף השבוע את היכולת שהציגה הכוכב האדום בלגרד לאחר עוד ניצחון לחוץ בליגה, הפעם 1:2 בחוץ על ז'לז'ניצ'אר מהמקום הלפני אחרון. המארחת הוליכה 0:1 במחצית, אך המחליפים של ברק בכר, מירקו איבניץ' (61) ויובאן מיאטוביץ' (76) הפכו את התוצאה במחצית השנייה.
2 צפייה בגלריה
ברק בכר
ברק בכר
ישהה לצד משפחתו. בכר
(צילום: Ronny HARTMANN / AFP)
"המחליפים הצילו את ברק בכר, ששוב הלך לאיבוד", נכתב ב"ספורטל". "בכר הבטיח כי הקבוצה תיראה יותר טוב, לא רק מבחינת תוצאות - אלא גם מבחינת יכולת, אך שחקני הכוכב האדום היו קרובים מאוד להיפרד לשלום מהתואר לאור המחצית הראשונה מול ז'לז'ניצ'אר. הכוכב האדום נאבקה כדי לשבור את החומה שניצבה מולה, ובסוף המחליפים היו אלה שהוציא עבורה את הערמונים מן האש".