בשבדיה חשפו ביממה האחרונה פרטים חדשים נוספים על הפרשה, בה מעורב קיליאן אמבאפה ואשר מסעירה את הכדורגל העולמי בפרט וצרפת בכלל.
אמבאפה, שנמצא תחת חקירה בחשד לאונס במהלך שהותו בשבוע שעבר בשטוקהולם, הזמין - כך על-פי פרסום ב"אקספרסן" - העיתון שלמעשה חשף לראשונה את הפרשה - עשר נשים לסוויטה שלו. לפי הדיווח החלוץ ופמלייתו שכרו קומה שלמה במלון "בנק הוטל" שבמרכז שטוקהולם, שם בילה השחקן לאורך יומיים - ברביעי וחמישי האחרונים.
2 צפייה בגלריה
אמבאפה
אמבאפה
בעין הסערה. אמבאפה
(צילום: Franck FIFE / AFP)
"הן היו בלונדיניות ומטופחות. רובן לבשו שמלות, מעילים ארוכים וצעיפים", אמר עד ראייה לעיתון השבדי. עוד נכתב כי "אמבאפה ירד במעלית מסוויטת המלון יחד עם אישה צעירה כשהשניים נראו חוגגים".
הפרסומים האחרונים, איך לא, גם תופסים את ראש הכותרות בספרד, שם אמבאפה מתאמן בימים האחרונים עם ריאל מדריד וצפוי במדיה לשחק הערב (22:00) מול סלטה ויגו. למרות שהחלוץ הצרפתי בן ה-25 כבש שבעה שערים ב-11 הופעות מאז הגעתו לברנבאו, בספרד יש כאלה שטוענים שריאל "מתחרטת" כעת על החתמתו.
2 צפייה בגלריה
אמבאפה
אמבאפה
אמבאפה באימון ריאל, אתמול
(צילום: REUTERS/Juan Medina)
העיתונאי המוערך רומן מולינה אמר אתמול כי בריאל "מתחרטים שהביאו אותו. אני מבטיח לכם את זה. דיברתי על זה בשיחות סגורות. זה לא היה בכלל מה שהם ציפו. רק פלורנטינו פרס רצה אותו".
במקביל, ב"רלבו" דווח שהחלוץ אכן מושפע בצורה ניכרת מהסערה האחרונה וכי הוא ומשפחתו "הרוסים". בצרפת אף נטען כי "המדינה מפולגת" לאור הפרסומים האחרונים בכל הקשור לדעת הקהל כלפי הסופרסטאר.
מקורבו של אמבאפה מסר השבוע כי "על מנת לשים קץ להרס השיטתי הזה של תדמיתו, יינקטו כל הפעולות המשפטיות הנדרשות כדי לבסס מחדש את האמת ולרדוף אחרי כל אדם או כלי תקשורת המעורבים בהטרדה המוסרית וההשמצה שממנה סובל קיליאן אמבאפה שוב ושוב".