תקרית מכוערת ואלימה במיוחד נרשמה הלילה (בין רביעי לחמישי) בטורקיה, כאשר אוהדי פנרבחצ'ה תקפו אוהדים של מנצ'סטר יונייטד שהגיעו לטורקיה לקראת המשחק בין קבוצתם לבין פנרבחצ'ה במסגרת הליגה האירופית הערב (חמישי, 22:00).
על פי עדויות של אחד האוהדים שהותקפו, כ-50 מאוהדי הקבוצה הטורקית הסתערו עליו ועל עוד ארבעה מחבריו ותקפו אותם באלימות קשה, כאשר באחד המקרים נראה אדם שכביכול ניסה לעזור לו ואז חבט בו בעוצמה בלסת.
מנגד, לא רק שאוהדי פנרבחצ'ה לא ניסו להסתיר את האלימות המבחילה, הם העלו את זה בגאווה לחשבונותיהם ברשתות החברתיות. בסרטון שפרסם ברשת X חשבון Boogaz Hooligans המזוהה עם אוהדי הקבוצה נראה סרטון של התקיפה, לצד עם הכיתוב "זוהי איסטנבול". בתמונה שעלתה לחשבון האינסטגרם הנושא את אותו שם נכתב "אחרי האגרוף הראשון, מנצ'סטר באמת אדומה".
בנוסף, הועלתה בחשבון התכתבות בין אוהדי שתי הקבוצות, שכביכול אמורה להצדיק את התקרית. באותה התכתבות כתב אוהד יונייטד קללות אנטי מוסלמיות ושני הצדדים "סיכמו" להיפגש בפאב אירי באיסטנבול כדי להתעמת. עם זאת, ב'דיילי מייל' ציינו כי אותו פאב מדובר כלל לא היה באזור התקיפה, לכן לא ייתכן שמדובר באותם אוהדים מההתכתבות המדוברת, מה גם שעל פי העדות של האוהד וגם לפי הסרטון נראה כי האנגלים המעטים הותקפו מאחור בידי הטורקים.
המקרה הזה גרם לכלי התקשורת באנגליה להיזכר במספר תקריות שהיו בין אוהדים טורקים לאוהדים של קבוצות אנגליות בתחילת שנות ה-2000. המקרה הזכור ביותר הוא ששני אוהדי לידס נדקרו למוות בידי אוהדי גלאטסראיי לפני משחק בין שתי הקבוצות במסגרת חצי גמר גביע אופ"א.