כשבועיים לאחר שהצטרף לאינטר מיאמי, במהלך שהפתיע רבים, מסתמן כי נקבע התאריך בו יערוך לאו מסי את הופעת הבכורה שלו במדי קבוצתו החדשה. בעלי הקבוצה האמריקאית חורחה מאס, חשף כי המטרה היא שהכוכב בן ה-36 ישחק במשחק של מיאמי נגד קרוז אסול המקסיקנית - ב-21 ביולי.
בשיחה סגורה עם מספר מצומצם של עיתונאים, אישר מאס כי מסי והמועדון סגרו את הפרטים האחרונים בנוגע למסמכים והוויזה אותה אמור לקבל השחקן כדי לעבור לארה"ב. המשחק נגד קרוז אסול יהיה במסגרת ה-League Cup, שהוא טורניר בין קבוצות מהליגה האמריקאית (MLS) לבין יריבות מהליגה המקסיקנית (Liga MX).
1 צפייה בגלריה
שחקן נבחרת ארגנטינה לאו מסי
שחקן נבחרת ארגנטינה לאו מסי
יש תאריך יעד להופעת הבכורה במיאמי. לאו מסי
(Lintao Zhang/Getty Images)
חוזהו של מסי באינטר מיאמי צפוי להיות לשנתיים וחצי, עם אופציית יציאה בעונה האחרונה (2025/26). שכרו של הארגנטינאי יהיה בין 50 ל-60 מיליון דולר לשנה, כולל בונוסים. מאס הבהיר כי ה-MLS לא סיבסדה שום חלק בעסקה זו, וכולה מומנה בידי המועדון עצמו.
מאס התייחס להחתמה של מסי כרגע הכי חושב בתולדות הכדורגל האמריקאי והוסיף: "כשאנחנו מדברים על ספורט בארה"ב, תמיד יהיה הרגע שלפני החתימה של מסי אצלינו - ואחרי". אני מאמין בצורה חזקה מאוד שנוכל ליצור בצפון אמריקה את אחת מבין שתי הליגות החזקות בעולם, אם לא החזקה שבהן. העובדה שהכדורגלן הכי גדול בעולם משחק אצלינו הוא משמעותית ביותר עבור הליגה שלנו".
בעקבות הגעתו של מסי, נוצר ביקוש שיא למנויים וכרטיסים למשחקים של אינטר מיאמי, שאצטדיונה הביתי DRV PNK מכיל רק 18 אלף מקומות. מאס טען שהמטרה שלו היא להגדיל את תכולת האצטדיון ב-3,000 מקומות או יותר.
"אנחנו מקדמים את העבודות כדי להשלימן בארבעת השבועות הקרובים", אמר מאס. "היציעים יהיו מלאים בכל משחק. הביקוש לכרטיסים הוא פי 10 ממה שאנחנו יכולים לענות עליו בכל הנוגע למנויים עונתיים".