מנור סולומון שיחק היום (שבת) רק 19 דקות ב-0:0 של לידס יונייטד מול בריסטול סיטי בחוץ. שחקן הכנף הישראלי, שלא שב להרכב מאז שחזר מפציעה שגרמה לו להחסיר ארבעה משחקים של הקבוצה, עדיין נראה "חלוד" לפי התקשורת הבריטית, והמאמן שלו דניאל פארקה סיפק מטאפורה מעניינת לגבי מצבו.
פארקה מאמין שסולומון רוצה כל כך לחזור לשיאו עד שהוא חושב יותר מדי ומסבך את המשחק שלו: "לפעמים, כמו בקבוק קטשופ, אתה מנער אותו חזק מדי כי אתה רוצה את זה כל כך, ובסוף זה פשוט יוצא. כשהוא הגיע בהתחלה הוא שיחק בקצב גבוה והראה ביטחון עצמי, ואז הפציעה מנעה ממנו להצטרף לנבחרת ישראל והוא נאלץ לעבור שיקום. בתור שחקן שכל כך גאה לשחק בנבחרת שלו, זאת הייתה מכה קשה בשבילו. הוא עבד כל כך קשה כדי לחזור והתחושה היא שכמובן הוא לא יכול להיות שם ב-100 אחוז, הוא צריך קצת זמן".
1 צפייה בגלריה
מנור סולומון
מנור סולומון
"עבד קשה כדי לחזור". מנור סולומון
(צילום: George Wood/Getty Images)
"הוא עובד כל כך קשה באימונים ותמיד מוסיף דברים נוספים באימונים ובמשחק. הוא רוצה את זה כל כך. אז לפעמים אתה רוצה שהוא יירגע קצת. שישחק קצת פחות מסובך וזה יבוא. אנחנו לגמרי סומכים עליו. מתוך כוונה טובה, הוא מאלץ את זה קצת יותר מדי, אתה לא צריך להוכיח איזה שחקן טוב אתה, תעשה מה שעשית כל הקריירה שלך והאיכות שלך תזרח. אני די בטוח שזה יקרה בקרוב. תזכרו את בקבוק הקטשופ", אמר הגרמני.
לפני ארבעה ימים, בניצחון 1:2 על ווטפורד, סולומון עלה מהספסל כבר בדקה ה-14 בגלל הפציעה של לארג'י רמאזני, ולפני כן הוא שב מהפציעה עם 22 דקות ב-0:2 על שפילד יונייטד.