לאו מסי כבש צמד וארגנטינה ניצחה 0:3 את הונדורס הלילה (בין שישי לשבת) במשחק הכנה למונדיאל שהתקיים במיאמי.
כצפוי, מסי - שפתח את העונה נפלא בפריז סן-ז'רמן עם שישה שערים ושמונה בישולים ב-11 משחקים בכל המסגרות - היה השחקן המוביל של נבחרתו משריקת הפתיחה, וסיפק מסירה נפלאה לפאפו גומז שבישל ללאטורו מרטינז את הראשון (16). הפרעוש כבש בפנדל בתוספת הזמן של המחצית הראשונה, והוסיף שער נוסף במחצית השנייה כשניצל מיקום רע של שוער הונדורס כדי לסיים בצ'יפ מרהיב (69) ולהעלות את מאזנו ל-88 שערים בנבחרת.
4 צפייה בגלריה
לאו מסי ארגנטינה
לאו מסי ארגנטינה
88 שערים בנבחרת. מסי
(צילום: AFP)
מי שעוד בלט הוא אנסו פרננדס, קשרה של בנפיקה ליסבון, שערך הלילה הופעת בכורה במדי ארגנטינה. חטיפה שלו אפשרה למסי לכבוש את שערו השני, ובנוסף הוא בעט לקורה בדקה ה-82.
ארגנטינה נמצאת בכושר מעולה לקראת המונדאיל הקרוב - שעשוי להיות ההזדמנות האחרונה של מסי לזכות בתואר הנכסף - והיא רושמת כבר 34 משחקים רצופים ללא הפסד. רחוקה רק שלושה משחקים משיא כל הזמנים של נבחרת איטליה.
4 צפייה בגלריה
אוהדי נבחרת ארגנטינה
אוהדי נבחרת ארגנטינה
הגיעו כדי לראות את מסי. אוהדי נבחרת ארגנטינה
(צילום: AFP)
ברזיל - גאנה 0:3 | ברזיל רשמה הלילה את הניצחון החמישי שלה ברציפות, עם הפרש שערים כולל של 1:18, ובסך הכל, היא ברצף של 14 משחקים ללא הפסד. מרקיניוס נגח את השער הראשון מהגבהת קרן של ראפיניה (9). רישאליסון כבש צמד משני בישולים של ניימאר: הראשון עם בעיטה יפה מחוץ לרחבה (28), והשני בנגיחה אחרי הרמה מכדור חופשי (40). כוכב פריז סן-ז'רמן הפך למבשל הגדול בהיסטוריית הנבחרות (55, יחד עם פרנץ פושקאש ההונגרי). החלוץ של טוטנהאם כבש שישה שערים בחמש המשחקים האחרונים שלו במדי ברזיל.
בעוד ארבעה ימים תפגוש ברזיל את טוניסיה למשחק הכנה נוסף. אצל הכוכבים השחורים, עלו מהספסל במהלך המשחק איניאקי וויליאמס, מוחמד סאליסו וטאריק לאמפטי - "הרכישות" החדשות של הנבחרת.
4 צפייה בגלריה
רישאליסון
רישאליסון
צמד. רישאליסון
(צילום: AFP)
4 צפייה בגלריה
ניימאר
ניימאר
שני בישולים. ניימאר
(צילום: AFP)