עכשיו זה רשמי: רפאל וראן הודיע על פרישה מכדורגל. הבלם בן ה-31, שחתם רק הקיץ בקומו האיטלקית, נפצע בחודש שעבר בקרסול כבר אחרי 20 דקות במשחקו הראשון במדי קבוצתו החדשה - וכעת התברר שזו הייתה הפעם האחרונה שלו על כר הדשא.
וראן יזדקק לניתוח ברגלו, והשחקן החליט לוותר עליו ולתלות באופן רשמי את הנעליים, קצת יותר משנה אחרי שפרש גם מנבחרת צרפת. "לכל דבר טוב יש סוף", כתב וראן בהודעת הפרישה שפרסם ברשתות החברתיות. "לא מתחרט על כלום במהלך הקריירה".
1 צפייה בגלריה
וראן
וראן
מגדולי הבלמים במאה ה-21. וראן
(צילום: Francois Nel/Getty Images)
וראן, שבתחילת העונה עבר ממנצ'סטר יונייטד לקומו, נחשב לאחד הבלמים הטובים בשנים האחרונות ויש שיגידו גם במאה ה-21. הוא שיחק עשור בריאל מדריד (2011-2021) וזכה זכה בשלוש אליפויות, פעם אחת בגביע המלך וארבע פעמים בליגת האלופות. לפני שנתיים עבר למנצ'סטר יונייטד, והוסיף לרזומה העשיר שלו זכייה בגביע האנגלי ובגביע הליגה, אך גם כן סבל מפציעות ארוכות.
כאמור, בפברואר 2023 החליט וראן גם לפרוש מהמדים הלאומיים. ההופעה האחרונה של וראן במדי צרפת הייתה אותו הפסד בגמר המונדיאל נגד ארגנטינה, בו שיחק 110 דקות. חודש וחצי לאחר מכן הוא פרש מהנבחרת, בגיל 29 בלבד, וב"לה פריזיאן" נטען כי הוא עשה זאת בין היתר בגלל הפציעות שמהן סבל בשנים האחרונות.
את הבכורה שלו במדי הטריקולור ערך וראן במאי 2013 כשהוא בן 19 בלבד, ובסך הכל רשם 93 הופעות במדי הנבחרת. הוא זכה איתה במונדיאל 2018 ובליגת האומות.
פורסם לראשונה: 06:13, 25.09.24