שערוריה נוספת בכדורגל האנגלי. קייל ווקר, שחקנה של האלופה מנצ'סטר סיטי ונבחרת אנגליה, תועד כשהוא מטריד בליינית בפאב. הכדורגלן נראה בסרטון מצלמת האבטחה של הפאב, כשהוא כורך את ידיו סביב הנפגעת, ונוגע בה במספר חלקים בגופה.
הנפגעת טוענת כי ווקר, שהיה שיכור, ניסה לנשק אותה בכח, נגע באיבריה האינטימיים וחשף את עצמנו בפניה. על פי הדיווחים באנגליה, ווקר הגיע עם גבר נוסף לאותו פאב במנצ'סטר סביב השעה 17:30 ביום ראשון. כזכור, שחקני מנצ'סטר סיטי קיבלו יומיים חופשיים ממאמנם פפ גווארדיולה לאחר הניצחון על ניוקאסל בשבת.
1 צפייה בגלריה
קייל ווקר מגן נבחרת אנגליה
קייל ווקר מגן נבחרת אנגליה
הסתבך. קייל ווקר
(צילום: EPA)
התיעוד עלה לראשונה בצהובון 'סאן' ועורר סערה באנגליה. גם אם לא תוגש תלונה, מעשיו של ווקר עלולים להתפרש כמעשים מגונים והתערטלות בציבור, בטח לאור התיעוד הקיים - והשחקן בהחלט עשוי לקבל זימון לחקירה במשטרה.
בנוסף לתיעוד, אנשים במקום טענו שלאחר שווקר חשף את עצמו בפעם הראשונה, אחת החברות של הנפגעת צעקה, מה שגרם לווקר לצחוק עם חברו ולבצע את אותו מעשה פעם נוספת. באנגליה כבר יש שדורשים "ענישה מחמירה".
צפו בתיעוד מצלמת האבטחה
בינתיים, ווקר הופיע כרגיל לאימון מנצ'סטר סיטי, שחידשה היום (שלישי) את אימוניה לאחר שהשחקנים כאמור קיבלו יומיים מנוחה. על פי ה'דיילי מייל' האימון של הסיטיזנס החל לפני שהנושא עלה לכותרות, אך לעת עתה במועדון לא הוציאו אף הודעה בנושא.