ז'וזה מוריניו לא ידע אתמול באצטדיון מראסי אם לצחוק או לבכות. מצד אחד, הוא הוליך את רומא לשני גמרים אירופים בשנתיים האחרונות. מצד שני, ראה את קבוצתו שוב מתפרקת בסרייה א'.
התבוסה 4:1 בגנואה הייתה כואבת לג'יאלורוסי ובעיקר למוריניו, שחווה את פתיחת העונה החלשה ביותר שלו בקריירה. אחרי שישה מחזורים, רומא עמוק במקום ה-16 בטבלה עם 5 נקודות בלבד וניצחון ליגה בודד - 0:7 על אמפולי. גרוע יותר ממה שרשם בעונת 2015/16 בצ'לסי - שבע נקודות מ-18 אפשריות.
2 צפייה בגלריה
מוריניו
מוריניו
ניסה לדבר לליבם של האוהדים. מוריניו
(צילום: Simone Arveda/Getty Images)
מוריניו הצטרף אתמול לשחקני רומא, שניסו לדבר לליבם של האוהדים שהגיעו למשחק החוץ. אותו קהל קרא לאורך המשחק: "רוצים כבוד" ו-"די, מספיק", בטח אחרי שקבוצתם השיגה שני ניצחונות בלבד ב-15 המשחקים האחרונים שלה בסרייה א'. לכתב הקווים בסיום, הוא סירב להגיב: "אני מתנצל, אבל אין לי רצון אמיתי לדבר. לא דיברתי עם השחקנים. כשאני לא מדבר עם השחקנים, אז זה אומר שאני לא באמת יכול לדון במשחק לעומק וגם לענות על השאלות שלך".
"התחלנו רע, זה נכון", דיבר מוריניו כבר במסיבת העיתונאים. "שוב ספגנו מוקדם, השווינו, אבל אז מיד דייגו יורנטה נפצע והמבנה של הקבוצה השתנה. בהמשך נפסל לנו שער ושלטנו גם בלי ליצור הרבה הזדמנויות. תקפנו, אך ספגנו בצד השני. ברור שבשער השלישי שלהם הבנו שזה נגמר. השער הרביעי שקיבלנו, מבחינתי הוא היה ללא קשר למשחק".
נמצאת במשבר: גנואה מנצחת את רומא 1:4
(צילום: באדיבות ONE)
2 צפייה בגלריה
מוריניו
מוריניו
"זה הסגל שיש לנו ואיתו אנחנו חייבים לצאת מהמצב הזה". מוריניו
(צילום: AP Photo/Alessandra Tarantino)
כשנשאל על פתיחת העונה החלשה, אמר בעוקצנות: "זה המאזן הגרוע בקריירה שלי. עם זאת, אני גם חושב שזו הפעם הראשונה שרומא שיחקה בשני גמרים אירופיים ברציפות". הפורטוגלי דיבר על המצב: "זה הסגל שיש לנו ואיתו אנחנו חייבים לצאת מהמצב הזה. חלון העברות ננעל, אף אחד לא יכול לעזוב או להגיע. זו הקבוצה שיש לנו, עם האיכויות והבעיות שלה".
"אין לנו זמן לבכות. אנחנו יכולים לבכות מבפנים, כי זה כואב לנו בלב, במיוחד לי בגלל הקשר שלי עם אוהדי רומא. אבל מחר נחזור לעבודה. המשחק הבא שווה שלוש נקודות, לא שבע או שמונה, אבל זה הופך למשחק מאוד מאוד חשוב עבורנו", סיכם 'המיוחד'.