ריאל מדריד אישרה היום (ראשון) את מה שהיה ידוע כבר במהלך הלילה: דני קרבחאל סובל מפציעה קשה, והוא סיים את העונה. הבלאנקוס הודיעו כי המגן סובל מקרע ברצועה הצולבת הקדמית, קרע של הרצועה הצידית החיצונית וקרע של גיד הפופליטאלי ברגלו הימנית. עם זאת, שעות בודדות לאחר מכן, היא גם הודיעה בצעד ג'נטלמני על הארכת חוזהו עד קיץ 2026.
קרבחאל בן ה-32 נפצע בברכו בתוך תוספת הזמן במהלך ה-0:2 על ויאריאל אתמול, נשכב על הדשא לדקות ארוכות, מירר בבכי - ויצא לטיפול רק בעזרת אלונקה. במהלך הלילה, המגן כתב ברשתות החברתיות: "אובחנה פציעה רצינית ברצועה הצולבת. אני אצטרך לעבור ניתוח ולהיות מחוץ למגרשים מספר חודשים. אני כבר מצפה להתחיל בשיקום ולחזור כמו 'חיה'. תודה לכולכם על ההודעות, אני מרגיש אהוב מאוד".
2 צפייה בגלריה
קרבחאל
קרבחאל
קרבחאל מורד מהמגרש על אלונקה, אתמול
(צילום: Gonzalo Arroyo Moreno/Getty Images)
ריאל מנצחת 0:2 את ויאריאל
(באדיבות ONE)
קרבחאל, שגדל בריאל וערך בכורה בקבוצה הבוגרת ב-2013, רשם 427 הופעות במדיה וזכה איתה ב-26 תארים, כולל בשש זכיות בליגת האלופות.
המאמן קרלו אנצ'לוטי אמר במסיבת העיתונאים לאחר המשחק: "זה מצער מאוד. חדר ההלבשה עצוב ומודאג. קרה משהו שלא היינו רוצים שיקרה. לצערנו זה קרה לשחקן חשוב מאוד עבורנו". אנצ'לוטי הדגיש את חשיבותו של קרבחאל לקבוצה: "הוא שחקן משמעותי עבורנו עם כל הניסיון, הרצינות והמקצוענות שיש לו".
למרות הניצחון המרשים, בזכותו נצמדה ריאל מדריד לברצלונה בפסגת הטבלה הספרדית לפחות באופן זמני עם 21 נקודות, האווירה בקבוצה הייתה קודרת. "בסופו של דבר, התוצאה היא לא הדבר החשוב ביותר, אלא בריאות השחקנים", אמר פדריקו ואלוורדה, שכבש את השער הראשון במשחק.
2 צפייה בגלריה
קרבחאל
קרבחאל
השחקנים בודקים מה מצבו של קרבחאל
(צילום: REUTERS/Susana Vera)
אנצ'לוטי נמנע בשלב זה מלדון באפשרות להחתים מגן ימני חדש, למרות שלוקאס ואסקס הוא האופציה היחידה הזמינה נכון לעכשיו בסגל. "זה לא הזמן לדון בזה", אמר המאמן האיטלקי. "יש לנו אמון רב בלוקאס. במהלך פגרת הנבחרות הקרובה יהיה לנו זמן לדבר על זה. חלון ההעברות נסגר, אין הרבה אפשרויות".
הפציעה של קרבחאל לא הייתה הדאגה היחידה של ריאל מדריד במשחק, כאשר ויניסיוס - כובש השער השני - הוחלף בדקה ה-79 בעקבות פציעה. ריאל הודיעה שהוא אובחן עם פגיעה בצוואר ושחזרתו תהיה במעקב.
פורסם לראשונה: 06:19, 06.10.24