לא מעט סיפורים מעניינים נרשמו אתמול (שבת) בסרייה א'. שער הבכורה של דניאלה מאלדיני (הבן והנכד של) במילאן, ה-2:2 הנהדר בין אינטר לאטאלנטה, אבל לא רק. גם ה-3:3 המשוגע בין גנואה לוורונה עלה לכותרות באיטליה, ולא רק בגלל מבול השערים.
מתיאה דסטרו, שחקנה של גנואה, כבש צמד, כשהשער האחרון שלו, זה שקבע 2:3 בדקה ה-85 (אחרי שקבוצתו כבר הייתה בפיגור 2:0) - נכבש, תקשיבו טוב, עם בקבוק מים בידו.
2 צפייה בגלריה
דסטרו חוגג
דסטרו חוגג
דסטרו חוגג. עם בקבוק המים, כמובן
(צילום: gettyimages)
2 צפייה בגלריה
דסטרו חוגג
דסטרו חוגג
איך הבקבוק לא הפריע לו? דסטרו, רגע לפני השער ההזוי
(צילום: EPA)
השער הפך כמובן לוויראלי ושבר את הרשת, ולא רק באיטליה. והנה ההסבר לשער ההזוי: כמה שניות לפני הגול, השחקן הרגיש כאבים ברגלו וביקש להתרענן. רק שהוא לא החזיר את בקבוק המים לספסל. "לא ידעתי לאן לזרוק אותו", סיפר דסטרו חצי בצחוק-חצי ברצינות בסיום. לצערו, לא היה מדובר בשער ניצחון, לאחר שניקולה קאליניץ' מוורונה השווה בדקה ה-91.
"עם יד על הלב, אחרי קאמבק שכזה, היינו בטוחים שננצח את המשחק", הוסיף דסטרו. "אבל מגיע קרדיט לוורונה. אני משחק טוב לאחרונה ורוצה שזה יימשך כך. גם המחצית השנייה שלנו הייתה אדירה, אולי הטובה ביותר שלנו העונה".
משחק לא פחות רווי אירועים היה בסן סירו, שם אינטר ואטאלנטה נפרדו ב-2:2. לאוטרו מרטינס כבש ראשון בוולה ענק (5), רוסלן מלינובסקי (30) ורפאל טולוי (38) הפכו, אבל אדין דזקו הבלתי נגמר איזן (71). פדריקו דימרקו מאינטר עוד הספיק להחמיץ פנדל (86) ושער של רוברטו פיקולו מאטאלנטה (88) נפסל על-ידי ה-VAR.
"היו רגעים שקבוצה כזו או אחרת שלטה יותר, אבל באופן כללי היה משחק אדיר בין שתי קבוצות שהלכו רק על ניצחון", אמר בסיום מאמן אטאלנטה, ג'יאן פיירו גאספריני. "אינטר ונאפולי פתחו את העונה מצוין, אנחנו מנסים לחזור לעצמנו. אנחנו עוזבים את סן סירו עם הרבה יותר ביטחון משהגענו".