אחרי ההדחה המאכזבת מאירופה, עתידו של ברק בכר בכוכב האדום בלגרד מעסיק רבות את התקשורת הסרבית, אבל הערב (רביעי) קבוצתו נתנה לו קצת נחת. אלופת סרביה, עם עומרי גלזר בין הקורות, דרסה 0:5 את רדניצ'קי ניש מתחתית הליגה הבכירה בשמינית גמר הגביע הסרבי, תוצאה אליה הגיעה אחרי 37 דקות בלבד.
מסכת הכיבושים החלה בדקה ה-12 עם ניקולה קנז'ביץ', שחזר מהשאלה ב-OFK בלגרד אחרי שעוד שיחק במדיה בסוף השבוע. קטאי (17) ושריף אנדיאיי (19) קבעו 0:3 עוד לפני הדקה ה-20, והכוכב האדום לא הורידה את הרגל מהגז במחצית הראשונה. וולדימיר לוצ'יץ' כבש מבישול של ז'אן פיליפ קראסו (25), שהתכבד בעצמו לקבוע את ה-0:5 בפנדל (37).
1 צפייה בגלריה
בכר
בכר
קבוצתו נתנה לו קצת נחת. בכר
(צילום: REUTERS/Denis Balibouse)
מוקדם יותר היום, אקס הכוכב האדום, הקשר לוקה מילובייביץ', ששיחק שנים רבות בקריסטל פאלאס ובנבחרת סרביה, טען בריאיון כי "בכר הוא הבעיה של המועדון".
"הכוכב האדום נכשלה עם המאמן", טען מי שמשחק כיום בשבאב אל אהלי מאיחוד האמירויות יחד עם מונס דאבור. "הוא לא היחיד שיש להאשים כי מי שמינו אותו אחראים גם הם. היו להנהלה כוונות טובות, אבל ההחלטה לא הייתה טובה. הסגל היה מספיק טוב, לא הייתה סיבה להשקיע כל כך הרבה כסף. יש חוסר איזון ואני בטוח שאף אחד מאוהדי הכוכב האדום לא מרוצה. אני משוכנע בכך".