אחרי שמונה שנים עם גארת' סאות'ייט, נבחרת אנגליה יצאה היום (שבת) לדרך חדשה תחת המאמן הזמני לי קרסלי, עם 0:2 על אירלנד בדבלין במסגרת מחזור הפתיחה של דרג 2 בליגת האומות, הופעתה הראשונה מאז ההפסד לספרד בגמר היורו.
מי שהיו יעד להצקות רבות מצד אוהדי נבחרת אירלנד לפני ובמהלך המשחק הם דקלן רייס וג'ק גריליש, שייצגו בעבר את אירלנד והיום פתחו בהרכב של נבחרת שלושת האריות. את היציעים עיטרו כרזות רבות נגד השניים, כולל אחת עם תמונות של רייס וגריליש לצד הכיתוב "הנחשים חזרו".
3 צפייה בגלריה
רייס
רייס
זה יכול לקרות גם במדי הנבחרת. רייס לא חוגג אחרי השער
(צילום: Carl Recine/Getty Images)
3 צפייה בגלריה
אירלנג אנגליה
אירלנג אנגליה
שלט נגד רייס ביציע של אירלנד
(צילום: Carl Recine/Getty Images)
אבל זה ממש לא הפריע לשני השחקנים. רייס, שרשם שלוש הופעות במדי אירלנד במשחקי ידידות לפני שבחר לייצג את אנגליה, שם הפך לדמות מפתח בנבחרת כאחד הקשרים הטובים באירופה, העלה את נבחרתו ל-0:1 בדקה ה-11 - ולא חגג את השער שלו . 15 דקות לאחר מכן, כוכבה של ארסנל בישל את השני לגריליש, ששיחק בנבחורת הצעירות של אירלנד. בניגוד לרייס, לגריליש ממש לא הייתה בעיה לחגוג.
שני השחקנים נולדו באנגליה אך יכלו כאמור לייצג את אירלנד. גם קרסלי נולנד באנגליה, אך כשחקן הוא ייצג את אירלנד ואף רשם במדיה 40 הופעות. אגב, קרלסי עמד במילה שלו ולא שר את ההמנון הלאומי של אנגליה, "God Save the King", בעוד האוהדים האירים ביציעים שרקו בוז במהלכו.
3 צפייה בגלריה
גורדון בשוק
גורדון בשוק
אנתוני גורדון וטרנט אלכסנדר-ארנולד בשוק. האוהד שהסתנן
(צילום: Michael Regan/Getty Images)
עוד לפני המשחק, אוהד עם תלבושת מלאה של אנגליה הצליח להסתנן לכר הדשא רגע לפני שריקת הפתיחה, ואף הצטרף לשחקני ההרכב של אנגליה שהתכוננו לבצע את התמונה הקבוצתית, לפני שהמאבטחים לקחו אותו משם.