נבחרת ארגנטינה הייתה מרחק שניות מניצחון על קולומביה הלילה (בין שלישי לרביעי) במסגרת מוקדמות מונדיאל 2022, אך שער של מיגל בורחה בסוף תוספת הזמן סידר לנבחרתו תיקו 2:2 דרמטי בבית.
האורחת פתחה בצורה מוחצת את המשחק ועלתה ליתרון 0:2 תוך שמונה דקות. כריסטיאן רומרו נגח מעל שוער קולומביה, דויד אוספינה, כבר בדקה השלישית, ולאנדרו פארדס הכפיל בקלילות אחרי שחלף על פני הגנת המארחת בתוך הרחבה.
4 צפייה בגלריה
לאו מסי
לאו מסי
מסי לא מאמין
(צילום: AP)
4 צפייה בגלריה
בורחה וחבריו בטירוף
בורחה וחבריו בטירוף
בורחה וחבריו בטירוף
(צילום: EPA)
בחצי השני המשחק קיבל תפנית. ארגנטינה אמנם תקפה, אבל אוספינה הדף את הבעיטות שלה. בדקה ה-51 ניקולס אוטמנדי, שנמצא בכושר נוראי, גרם לפנדל ולואיס מוריאל צימק ל-2:1. בתוספת הזמן הגיעה כאמור הנגיחה של בורחה שקבעה חלוקת נקודות.
למרות התיקו, ארגנטינה עדיין מדורגת במקום השני בבית הדרום-אמריקני עם 12 נקודות. קולומביה כרגע חמישית עם 8 נקודות (ארבע הראשונות מעפילות אוטומטית למונדיאל, החמישית תשחק בפלייאוף על העלייה).
4 צפייה בגלריה
תצוגת שוערות נהדרת של אוספינה
תצוגת שוערות נהדרת של אוספינה
תצוגת שוערות נהדרת של אוספינה
(צילום: AFP)
היריבה הגדולה של ארגנטינה, ברזיל, ממשיכה בשלה למרות הבלגן בנבחרת סביב אירוח הקופה אמריקה וניצחה 0:2 בפרגוואי כדי לשמור על מאזן מושלם אחרי שישה מחזורים, וכמובן להישאר בפסגה.
ניימאר כבש בדקה הרביעית אחרי שקיבל מסירה מצוינת מגבריאל ז'סוס. לוקאס פקטה מליון סגר את הסיפור עם בעיטה נהדרת בתוספת הזמן שפגשה את הקורה הימנית ונכנסה פנימה. זה היה ניצחון ראשון של ברזיל בפרגוואי מזה 35 שנים במסגרת מוקדמות המונדיאל.
4 צפייה בגלריה
ניימאר חוגג
ניימאר חוגג
ניימאר חוגג
(צילום: רויטרס)
לאחר המשחק הודיעו שחקני נבחרת ברזיל באופן רשמי שלמרות הדעות החלוקות ביניהם והתנגדותם לקיום הק

שאר משחקי הבית הדרום-אמריקני הלילה

אקוודור - פרו 1:2
ונצואלה - אורוגוואי 0:0
צ'ילה - בוליביה 1:1

צמרת הבית אחרי שישה מחזורים

1. ברזיל - 18 נקודות
2. ארגנטינה - 12
3. אקוודור - 9
4. אורוגוואי - 8
5. קולומביה - 8