מנצ'סטר סיטי הצליחה לחזור אתמול (שבת) מ-2:0 ל-2:4 ביתי מול קריסטל פאלאס. ארלינג הולאנד כבש את השלושער (62, 70 ו-81) הרביעי שלו בחמש הליגות הבכירות והוא בסך הכול השחקן השישי שכובש שישה שערים בארבע ההופעות הראשונות שלו בפרמיירליג והראשון שעושה את זה מאז דייגו קוסטה, שכבש שבעה ב-2014.
1 צפייה בגלריה
ארלינג הולאנד שחקן מנצ'סטר סיטי עם פפ גווארדיולה
ארלינג הולאנד שחקן מנצ'סטר סיטי עם פפ גווארדיולה
ארלינג הולאנד שחקן מנצ'סטר סיטי עם פפ גווארדיולה
(צילום: רויטרס)
הולאנד אמר: "תחושה טובה מאוד. זה רגע גאה עבורי ועבור המשפחה שלי. אנחנו ממשיכים הלאה. בשביל המשחקים האלה אני כאן, כדי לשנות את התמונה כשהזמנים קשים. אבא שלי בטח יגיד שהוא כבש יותר שערי פרמיירליג ממני, אז אני צריך להמשיך לרדוף אחריו. מה שעשה את השינוי בסופו של דבר זה פרטים קטנים. היינו קרובים במחצית הראשונה, אבל לא הצלחנו לכבוש. חשוב מאוד שיש לנו את המנטאליות הנכונה כדי להשיג יותר תמיד. אנחנו צריכים להמשיך לעבוד קשה. לא קל להגיע למועדון חדש, מדינה חדשה אז זו התחלה חדשה. אני חושב שכולנו משפחה גאה עכשיו".
הסקורר הנורבגי המשיך ואמר: "זה רגע גאה עבורי ועבור המשפחה שלי ואני מאושר. זו תחושה מדהימה לכבוש שלושער. קיבלנו היום אזהרה, אנחנו צריכים לשחק טוב יותר, להתאמן חזק יותר ולהמשיך להתפתח. כשאנחנו משחקים בבית אסור לנו לספוג שערים מוקדמים. אנחנו צריכים לעבוד קשה".
מאמן סיטי פפ גווארדיולה פרגן לנורבגי ואמר: "ברור שבשביל סוג כזה של משחק הבאנו אותו. הוא לא עשה משהו שלא עשה בעבר. חשוב לו לכבוש שערים. יש לו חוש מיוחד לכיבוש שערים. בשער השלישי ראיתם איזה איכות יש לו כשהוא נשאר חזק ואז כבש".
על המשחק עצמו אמר המאמן: "בשני המשחקים האחרונים כבשנו הרבה שערים וגם ספגנו הרבה. היום היה משחק טוב. תמיד התקשינו נגד קריסטל פאלאס, אבל הצלחנו לחזור. זה שיעור טוב עבורנו מה שקרה במחצית הראשונה. אנחנו צריכים להשתפר כי אנחנו קצת רכים. הליגה לא תחכה לנו".