מכה קשה לפ.ס.ז': הקבוצה הודיעה הערב (שני) כי ניימאר, שנפצע בקרסול במהלך ה-3:4 מול ליל, סובל מקרע וייעדר למשך שלושה-ארבעה חודשים, כך שלמעשה הוא סיים את העונה.
ניימאר עבר מספר פציעות דומות בשנים האחרונות, ועל פי הודעת המועדון, מטרתו של הניתוח, שייערך בימים הקרובים בדוחא שבקטאר, היא לפתור את הבעיות שלו בקרסול. הצות הרפואי של הקבוצה היה זה שהמליץ לברזילאי בן ה-31 לעבור את הניתוח לשיקום הרצועה, על מנת למנוע נזק גדול יותר בעתיד.
1 צפייה בגלריה
ניימאר
ניימאר
סיים את העונה. ניימאר
(צילום: AFP)
ניימאר כבש העונה 16 שערים ובישל 16 נוספים ב-28 הופעות בכל המסגרות במדי פ.ס.ז'. במונדיאל במדי נבחרת ברזיל הוא רשם שני שערים ובישול בשלושה משחקים.
אלופת צרפת תיאלץ כאמור להסתדר בלעדיו בשארית 2022/23, כולל במשחק הגומלין נגד באיירן מינכן בשמינית גמר ליגת האלוופות בחוץ (רביעי, 22:00), אחרי שבמשחק הראשון הפסידה 1:0. בינתיים, פ.ס.ז' ניצחה את שני משחקיה בליגה ללא ניימאר - 0:3 על מארסיי ו-2:4 על נאנט. בצמד המשחקים האלה קיליאן אמבאפה רשם שלושה שערים ושני בישולים, בעוד לאו מסי מצא את הרשת פעמיים והוסיף שני בישולים.
והיו גם חדשות טובות היום עבור פ.ס.ז': מרקיניוס, בלמה הברזילאי של הקבוצה שנפצע בניצחון על נאנט והוחלף, חזר לאימונים והוא עשוי להיות כשיר למפגש עם באיירן.