לאחר שהודיעה בראשית החודש על הארכת חוזהו של המאמן אריק טן האח, מנצ'סטר יונייטד מינתה לעוזרי מאמן את שני בני ארצו של ההולנדי, רוד ואן ניסטלרוי ורנה הייק, שיעבדו תחת טן האח עד יוני 2026.
הבשורה הגדולה היא כמובן שובו של ואן ניסטלרוי, חלוץ העבר בן ה-47, שזכה עם השדים האדומים באליפות ב-2002/03 וכבש 150 שערים ב-219 משחקים במועדון. ואן ניסטלרוי, שלא אימן בעונה החולפת, חווה עונה נפלאה ב-2022/23, אז הוביל כמאמן ראשי את איינדוהבן למקום השני בליגה ההולנדית ולזכיות בגביע ובסופר קאפ המקומי. בראשית הקיץ הוא הוזכר בכלל כמועמד לאימון ברנלי, אבל לבסוף חזר לאולד טראפורד.
2 צפייה בגלריה
ואן ניסטלרוי ורנה הייק
ואן ניסטלרוי ורנה הייק
יעבדו תחת טן האח עד יוני 2026. ואן ניסטלרוי והייק
(צילום: עומד ה-X של מנצ'סטר יונייטד)
דן אשוורת', המנהל הספורטיבי, אמר: "זה תענוג מיוחד לקבל את פניו של רוד בחזרה למועדון שבו הוא נהנה מהצלחה כה רבה כשחקן, ואני יודע שהוא ורנה יעזרו לחזק את המנטליות המנצחת ואת הסטנדרטים הגבוהים שאליהם אנו שואפים".
וזה לא הכל בגזרת ההולנדים מבחינת מנצ'סטר יונייטד, שקרובה לצרף שני שחקנים מהאורנג', הבלם מתיאס דה ליכט והחלוץ ג'ושוע זירקזי, שהודחו אתמול (רביעי) מיורו 2024 בחצי הגמר בגלל הפסד 2:1 לאנגליה.
לפי הדיווח ב"דיילי מייל", מנצ'סטר יונייטד מקיימת שיחות עם באיירן מינכן על העברה פוטנציאלית של 43 מיליון פאונד עבור דה ליכט, אותו אימן טן האח באיאקס, ותפעיל את סעיף השחרור של זירקזי בבולוניה, העומד על 34 מיליון פאונד.
2 צפייה בגלריה
דה ליכט
דה ליכט
קרוב לאיחוד עם טן האח. דה ליכט
(צילום: Dean Mouhtaropoulos/Getty Images)
יונייטד סיימה את העונה החולפת במקום השמיני בלבד - הנתון הגרוע ביותר שלה בפרמייר-ליג - וטן האח הגיע אל משחק גמר הגביע האנגלי נגד מנצ'סטר סיטי על רקע דיווחים כי בכל מקרה הוא יסיים את דרכו במועדון, גם במקרה של זכייה. כידוע, הוא השיג אותה בסופו של דבר לאחר ניצחון על 1:2 התכולים של פפ גווארדיולה, וביונייטד החליטו להשאירו וכאמור אף לחדש את חוזהו.
האנגלים בטירוף: התגובות בדרך לגמר היורו
(באדיבות one)