מהומת הענק בסיום המשחק בין פ.ס.ז' למארסיי (1:0) לא יורדת מסדר היום בצרפת. כזכור, במהלך ההתמודדות נשלפו 21 כרטיסים, חמישה מתוכם אדומים. לווין קורזאווה, לאנדרו פארדס וניימאר הורחקו בצד אחד ואילו ג'ורדן אמאבי ודריו בנדטו ראו את האדום מן הצד השני.
כעת טוענת פ.ס.ז' כי האדום לניימאר כלל לא היה צריך להישלף וכי יש בידיה תמונות שמוכיחות שאלבארו גונסאלס ממארסיי סינן לעבר הברזילאי קללות גזעניות. ניימאר עצמו ניגש לשופטים עוד במהלך המשחק ואמר להם שהוא ספג הערה גזענית. לאחר מכן אף צייץ בטוויטר כי גונסאלס קרא לו "קוף בן ז**ה".
3 צפייה בגלריה
ניימאר מול אלבארו גונסאלס
ניימאר מול אלבארו גונסאלס
ניימאר וגונסאלס. מה כל אחד אמר לשני?
(צילום: EPA)
3 צפייה בגלריה
ניימאר מקבל כרטיס אדום
ניימאר מקבל כרטיס אדום
ניימאר מקבל כרטיס אדום
(צילום: EPA)
"לה פריזיאן" מפרסם כי יש לאלופה הצרפתית סרטון מרשת BeIN Sports (שצילמה את המשחק), אותו היא מתכוונת להראות בדיון המשמעתי ובו תמונות שלא שודרו מזווית צילום מסוימת. שם נראה כי גונסאלס אכן קילל את ניימאר. מדובר בסרטון ללא קול ולכן בפ.ס.ז' יביאו לדיון קורא שפתיים שיוכיח כי אכן מדובר בהערות על רקע גזעני.
3 צפייה בגלריה
די מריה מאוכזב
די מריה מאוכזב
יורחק? די מריה
(צילום: gettyimages)
מי שעשוי לשלם מחיר כבד דווקא בפ.ס.ז' הוא אנחל די מריה. אתר "טלפוט" חשף צילומים חדשים, בו הוא נראה יורק לעברו של גונסאלס. דבר שעורר את תגובתו של האחרון ומשם העניינים, כידוע, הידרדרו לכדי עימות פיזי.
נכון, התמונות לא מוכיחות כי היריקה אכן פגעה בספרדי, אבל בהתאחדות הצרפתית מתכוונים לבחן את המקרה ואולי גם להרחיק את די מריה.