מה עוד אפשר להגיד על לוקה מודריץ' שלא נאמר. הוא לא רק אחד הקשרים הגדולים בהיסטוריה, אלא גם אחד המעוטרים שבהם - אם לא המעוטר ביותר. והנה, אתמול (שבת) הוא יכול להתהדר בציון דרך חדש לאוסף - השחקן המבוגר ביותר שלבש את מדי ריאל מדריד.
מודריץ' על כמחליף בדקה ה-63 וסידר לריאל ניצחון חוץ 1:2 על סלטה ויגו, שהותיר אותה בלתי מנוצחת העונה בספרד. אגב, עוד קודם לכן קיליאן אמבאפה - שחזר להרכב ריאל בצל הפרשה המתוקשרת בה הוא מעורב -כבש את הראשון ו-ויליוט סודברג השווה זמנית. לבלאנקוס 24 נקודות, בדיוק כמו ברצלונה, אך לה משחק חסר.
1 צפייה בגלריה
מודריץ'
מודריץ'
כמו ילד. מודריץ'
(צילום: Florencia Tan Jun/Getty Images)
אמבאפה ו-ויני מחממים מנועים לפני הקלאסיקו
(באדיבות ONE)
מודריץ', שעלה מהספסל, הפך לבסוף לכוכב הערב עם בישול לוויניסיוס ג'וניור (66) והישג מרשים נוסף. הוא שבר את שיאו של פרנץ פושקאש מ- 1966 כשבגיל 39 ו-40 יום הפך לשחקן המבוגר ביותר של ריאל שעלה למשחק רשמי. "זה כבוד ותענוג לאמן ולעבוד עם מודריץ'", אמר מאמן ריאל, קרלו אנצ'לוטי, בסיום. "עם כל מה שהוא הצליח להשיג, הוא איש מקצוע פנטסטי וכדורגלן אדיר".
הניצחון של ריאל לא רק קירב אותה לבארסה, אלא גם האריך את רצף המשחקים ללא הפסד שלה בליגה ל-42, אחד פחות מהשיא של ברצלונה, אותה תפגוש בקלאסיקו בשבוע הבא.
"לוקה תמיד תורם, בין אם הוא מתחיל על כר הדשא או עולה מהספסל", הוסיף אנצ'לוטי במסיבת העיתונאים. "יש לו כל כך הרבה איכות שעוזרת לנו. אין יותר מי מה להוסיף, הוא פנטסטי. מקצוען יוצא דופן, עובד קשה, רגוע, יש לו אופי. לריאל מדריד יש מזל שיש לה את השחקן הזה".
מודריץ' עצמו סיפר: "אני גאה להיות חלק מההיסטוריה של ריאל מדריד. שמח שהשגתי את כל התארים עם המועדון הזה".
אבל בואו גם מחזור למאמן האיטלקי. אנצ'לוטי רשם את משחקו ה-200 כמאמן ריאל מדריד בליגה הספרדית, אבל לקח את זה בקלות. "אני מאוד שמח, השאלה בכמה מהמשחקים האלה סבלנו, כנראה שבכולם", חייך. "היום אני שמח לא רק בגלל 200 המשחקים, אלא גם כי ניצחנו אחרי הפגרה שזה לא דבר קל, במיוחד במשחקים מהסוג הזה".