יומיים לסגירת חלון ההעברות בליגות הבכירות, צ'לסי הודיעה היום (רביעי) על רכישתו של ווסלי פופאנה, שמגיע לבלוז מלסטר תמורת 82.5 מיליון אירו. הצרפתי בן ה-21 עזב את השועלים לאחר שסירב לשחק מפתיחת העונה וכפה את מכירתו, והוא חתם לשבע העונות הבאות בסטמפורד ברידג'.
צ'לסי פתחה את העונה בצורה רעה, ואחרי שהפסידה אתמול 2:1 לסאות'המפטון, היא עם 7 נקודות בלבד בחמישה משחקים, מתוכם רק באחד היא שמרה על שער נקי (0:1 על אברטון במחזור הפתיחה). בלם הרכש אמור לסייע לטוכל לייצב את הגנתו שספגה כבר שמונה שערים העונה.
פופאנה, שבעונה הקודמת לקח חלק ב-12 משחקים בלבד בכל המסגרות משום שהיה פצוע, הוא ההחתמה המשמעותית הרביעית של צ'לסי. מוקדם יותר הקיץ הצטרפו הבלם קאלידו קוליבאלי שנרכש מנאפולי תמורת 40 מיליון אירו, המגן השמאלי מארק קוקורייה שנרכש מברייטון תמורת 65 מיליון אירו, וראחים סטרלינג שהגיע ממנצ'סטר סיטי תמורת 56 מיליון אירו. בנוסף אליהם, הקבוצה צירפה גם את השוער גבריאל סלונינה שעבר משיקגו פייר, וקארני צ'וקואמקה הצעיר – הזכור לישראל מגמר היורו הנערים - שהגיע מאסטון וילה.
1 צפייה בגלריה
ווסלי פופאנה
ווסלי פופאנה
כמעט ולא שיחק בעונה שעברה. פופאנה
(צילום: גטי אימג'ס)
עוד באנגליה, מנצ'סטר סיטי צפויה להחתים את הבלם מנואל אקנג'י מבורוסיה דורטמונד תמורת 17 מיליון יורו. השווייצרי בן ה-27 מסיים את חוזהו ומכאן נובע סכום ההעברה שנחשב ליחסית נמוך.