ריאל מדריד רוצה עוד תואר. הבלאנקוס ישחקו הערב (שבת, 23:00) בגמר גביע המלך מול אוסאסונה וינסו לזכות בתואר השלישי שלהם העונה אחרי שזכו באליפות העולם למועדונים ובסופרקאפ האירופי. ביום שלישי מחכה לריאל משחק הרבה יותר גדול כשתארח את מנצ'סטר סיטי במשחק הראשון של חצי גמר ליגת האלופות. ריאל זכתה בגביע המלך 19 פעמים, אבל הזכייה האחרונה שלה הייתה ב-2014.
מה שמעסיק את ריאל בימים אלה הוא עתידו של המאמן המעוטר קרלו אנצ'לוטי, שעשוי לעזוב בתום העונה ולעבור לאמן את נבחרת ברזיל. ברזיל לוחצת על אנצ'לוטי ונציגים מטעמה כבר נפגשו איתו מספר פעמים, אבל לפני הגמר המאמן האיטלקי הרגיע: "הכל ברור לגבי העתיד שלי, יש לי חוזה עד 2024. הראש שלי רק בריאל מדריד, אני חושב על המטרות שעוד יש לנו להשיג העונה".
2 צפייה בגלריה
שחקני ריאל מדריד באימון
שחקני ריאל מדריד באימון
שחקני ריאל מדריד באימון
(צילום: EPA/Julio Munoz)
2 צפייה בגלריה
קרלו אנצ'לוטי
קרלו אנצ'לוטי
קרלו אנצ'לוטי
(צילום: EPA/Julio Munoz)
"אני מתייחס לכל גמר כאילו הוא הגמר האחרון בקריירה שלי, זאת הייתה הגישה שלי ב-2003 (כשזכה עם מילאן בליגת האלופות) וזאת הגישה שלי היום. אני תמיד אומר לשחקנים ליהנות מהרגעים הללו. אין צורך להכין אותם מנטלית למשחק כזה כי הם מבינים את החשיבות שלו. הגענו לגמר אחרי דרך ארוכה ומשחקים מאוד קשים (ברבע הגמר ניצחה ריאל את אתלטיקו מדריד ובחצי הגמר הביסה את ברצלונה 0:4 בקאמפ נואו), אז ההגעה לגמר מאוד מרגשת עבורנו ואנחנו רוצים לזכות בגביע".
המאמן נשאל על המשחק מול מנצ'סטר סיטי וענה: "אנחנו עוד לא חושבים עליו, הראש שלנו עוסק רק בגמר. כל השחקנים באים עם אנרגיות כדי להביא לנו עוד תואר. יש להם הרבה מוטיבציה, כך שההכנה למשחקים כאלה מאוד פשוטה וקלה עבורי".