לאחר יותר מארבעה חודשים מחוץ למגרשים, ייתכן שהרגע הגדול של מנור סולומון יגיע הערב (שלישי, 21:45). שחקן ההתקפה הישראלי של פולהאם, שסבל מפציעה במיניסקוס שהשביתה אותו זמן רב, עשוי להיכלל בסגל של הקוטג'רס למשחק הפרמייר-ליג מול לסטר.
מאמן פולהאם מרקו סילבה דיבר במסיבת העיתונאים אתמול לקראת המשחק והחמיא לסולומון: "הוא עובד בצורה טובה מאוד, הוא משתפר ומלא ביטחון שוב. נראה שהוא מוכן להשתלב במשחק הקבוצה". עם זאת, סילבה עדיין לא קיבל החלטה סופית בנוגע להכללתו של סולומון בסגל הערב מול השועלים, כך גם לגבי שחקן נוסף של הקבוצה שמחלים מפציעה - לאבין קורזואווה.
1 צפייה בגלריה
מנור סולומון
מנור סולומון
ישוב לראשונה מאז המשחק מול ליברפול במחזור הראשון? מנור סולומון
(צילום: gettyimages)
פולהאם הסתדרה די טוב עד כה ללא סולומון. העולה החדשה נמצאת במקום השמיני והיא אחת מהפתעות העונה בפרמייר-ליג. בעיקר בזכות החלוץ הסרבי אלכסנדר מיטרוביץ' שכבש כבר עשרה שערים ונמצא במקום הרביעי בטבלת מלכות השערים.
סולומון, בן 23, עלה למחלקת הבוגרים של מכבי פ"ת ב-2016 ושלוש שנים אחר כך נרכש על ידי שחטאר דונייצק האוקראינית תמורת 6 מיליון יורו. סולומון רשם מספר ציוני דרך מרשימים במדי שחטאר, כאשר כבש שערים מכריעים בליגת האלופות וגם כיכב בשני מפגשים שונים מול ריאל מדריד והבקיע בכל אחד מהם.
במהלך העונה שעברה, עם הפלישה הרוסית לאוקראינה, עזב סולומון, יחד עם שאר הספורטאים הזרים את המדינה ושב לישראל. בזכות חוק מיוחד של פיפ"א, שאישרה לשחקנים החתומים להשהות את חוזיהם מול קבוצותיהם האוקראיניות, סולומון עבר לפולהאם.