כבר לפני חודשיים דווח כי ג'יידון סאנצ'ו בדרך למנצ'סטר יונייטד. היום (רביעי) נרשם עוד צעד בדרך למעבר האפשרי של הכישרון בן ה-20 לאולד טראפורד.
ה”בילד” הגרמני פירסם כי דורטמונד קבעה תג מחיר על סאנצ'ו: 130 מיליון אירו - וכי האנגלי צפוי לעזוב את סגנית מוליכת הבונדסליגה בקיץ. זאת למרות שיש לו חוזה במועדון עד קיץ 2022.
1 צפייה בגלריה
ג'יידון סאנצ'ו
ג'יידון סאנצ'ו
נקבע תג מחיר. סאנצ'ו
(צילום: AP)
סאנצ’ו הציג עד כה עונת שיא עבור שחקן בבונדסליגה - 17 שערים ו-17 בישולים. סאנצ'ו, כאמור, צפוי לשוב לאנגליה שלוש שנים אחרי שעזב את מנצ'סטר סיטי וחתם בדורטמונד. הקשר נטש את החממה של הסיטיזנס אחרי שלא קיבל כמעט הזדמנויות מפפ גווארדיולה (הוא היה רק בן 17, כן?).
בדורטמונד דורשים יותר מהסכום עליו שילמה יונייטד על פול פוגבה בקיץ 2016 (105 מיליון אירו) – ובמקרה כזה עסקת העברתו תשבור את השיא הבריטי. באפריל האחרון קשר דורטמונד ענה לשאלות אוהדי יונייטד בשידור חי דרך האינסטגרם ולמעשה "אישר" שיעבור בקיץ לאולד טראפורד. מה זאת אומרת "אישר"? אחד האוהדים רשם לו: "אם אתה תשחק בעונה הבאה ביונייטד, קח לגימה מהמים". סאנצ'ו חשב לרגע - ואז לקח שלוק מהבקבוק שהיה לצידו ופרץ בצחוק. זה כמובן הספיק להטריף את אוהדי יונייטד.