שלב הבתים בקופה אמריקה ננעל הלילה (בין רביעי לחמישי) ויש לנו מפגש ענקיות כבר ברבע הגמר. ברזיל וקולומביה נפרדו ב-1:1 שקבע כי הקולומביאנים סיימו במקום הראשון בבית 4, בעוד הסלסאו סיימו שניים - מה שסידר להם מפגש קשה בשלב הבא עם אורוגוואי. קוסטה ריקה, שניצחה 1:2 את פרגוואי, סיימה במקום השלישי והודחה.
ברזיל - קולומביה 1:1 | אחרי הרביעייה במחזור השני מול פרגוואי החלשה, קיוותה ברזיל לרשום ניצחון שני ברציפות ולהבטיח את פסגת הבית כדי להימנע ממפגש עם אורוגוואי ברבע הגמר - אך זה לא קרה. חלוקת הנקודות בין שתי הנחרות קבעה כי קולומביה אומנם איבדה רצף של עשרה ניצחונות, אך סיימה ראשונה בבית ותפגוש את פנמה המפתיעה בשלב הבא.
1 צפייה בגלריה
שחקן ברזיל ראפיניה
שחקן ברזיל ראפיניה
כבש בבעיטה חופשית, אך זה לא הספיק לברזיל בשביל המקום הראשון בבית. ראפיניה
(Lachlan Cunningham/AFP)
זה התחיל טוב מאוד מבחינת הסלסאו, כאשר ראפיניה כבש בכדור חופשי בדקה ה-12 והעניק להם את היתרון. עם זאת, קולומביה הייתה טובה ומסוכנת יותר, עם 13 בעיטות לשער (6 למסגרת) לעומת 7 של הברזילאים (3), ואחרי ששער שוויון של דוינסון סאנצ'ס נפסל, דניאל מוניוז הגיע שתי דקות בתוך תוספת הזמן של המחצית הראשונה והעניק לקולומביה את שער השוויון.
קוסטה ריקה - פרגוואי 1:2 | מראש הסיכויים של קוסטה ריקה לתפוס את המקום השני בבית היו נמוכים, גם אם ברזיל הייתה מפסידה - זאת לאור יחס השערים החלש שלה לעומת הסלסאו. בכל זאת, השחקנים של גוסטבו אלפרו עשו את שלהם ונפרדו מהקופה אמריקה עם ניצחון. הנבחרת ממרכז אמריקה פתחה בסערה וכבשה שנים שערים תוך שבע דקות מבית היוצר של פרנסיסקו קאלבו (3) וחוסימר אלקוסר (7), אך בהמשך נרגעו, ספגו את השער המצמק - ולמרות ניצחון בכורה בטורניר, כאמור, סיימו את דרכם.
כך מתכננת ברצלונה לאיים על ריאל מדריד
(ONE)