טוב, אם חשבנו בימים האחרונים שמדובר בבדיחה - הפעם זה נראה אמיתי ביותר. אגדת רומא, פרנצ'סקו טוטי, הצהיר פעם נוספת כי הוא שוקל ברצינות לחזור למגרשים. הכוכב האיטלקי האגדי בן ה-47, שפרש ב-2017, טוען כי יהיה מוכן "תוך חודשיים" אם קבוצה כלשהי תפנה אליו.
"זאת לא בדיחה, אני מתייחס לזה ברצינות", אמר טוטי לכלי התקשורת באיטליה. "מדובר באימונים של חודשיים לפחות עד שאהיה מוכן, זה לפחות לוח הזמנים". כשנשאל האם יש כבר קבוצות פוטנציאליות שמעוניינות בשירותיו, הפתיע שוב: "כן, יש קבוצה או שתיים".
2 צפייה בגלריה
טוטי
טוטי
שוקל חזרה מפרישה. טוטי
(צילום: Paolo Bruno/Getty Images)
אם אכן יחזור למגרשים, טוטי יהפוך באופן אוטומטי לשחקן המבוגר ביותר ששיחק אי פעם בסרייה א'. "נראה מה הגוף והראש יגידו לי", הוסיף. "הראש שלי כבר יודע את התשובה, לגבי הגוף - נראה. מי יודע מה יקרה".
כזכור, טוטי פרש באופן רשמי במאי 2017, בסיום ה-2:3 של רומא על גנואה. באותו יום הגיעה לסיומה קריירה מפוארת שהחלה בגיל 16, אי שם במארס 1993, והסתיימה אחרי 24 שנים, 786 הופעות בקבוצה הבוגרת ו-307 שערים.
2 צפייה בגלריה
אוהדי רומא בטוח ישמחו לקבל אותו בחזרה
אוהדי רומא בטוח ישמחו לקבל אותו בחזרה
אוהדי רומא בטוח ישמחו לקבל אותו בחזרה
(צילום: רויטרס)
טוטי הוליך את רומא לזכייה באליפות בעונת 2000/01 - האליפות היחידה בקריירה שלו - בה כבש 13 שערים. עונה לאחר מכן סיימה רומא במקום השני וטוטי שיפר את מאזנו עם 14 שערים בעונת 2002/03. לשיאו הגיע ב-2006/07 אז כבש 26 שערים וזכה בנעל הזהב של אירופה.
לצד אליפות אחת, יש לטוטי גם שמונה סגנויות בסריה א' ושני גביעים. במדי הנבחרת הוא רשם 58 הופעות ותשעה שערים, והיה שותף לזכייה של הסקוואדרה אזורה בגביע העולם ב-2006.