אחרי כמעט תשע שנים עם יורגן קלופ על הקווים, ליברפול פתחה היום (שבת) ברגל ימין את עידן ארנה סלוט, עם 0:2 על העולה החדשה איפסוויץ' בחוץ. ההולנדי הוא רק מאמן ליברפול השני בעידן בפרמייר-ליג שמנצח במשחק הבכורה שלו בליגה, אחרי שז'ראר הוייה הצרפתי עשה זאת ב-1998.
מוחמד סלאח, שכיכב היום עם שער (65) ובישול לדיוגו ז'וטה (60), גם הוסיף שיא נוסף לרשימת ההישגים שלו בפרמייר-ליג. שחקן הכנף המצרי בן ה-32 העפיל לראש טבלת המבקיעים במחזור הפתיחה בתולדות הפרמייר-ליג, עם תשעה שערים. הוא עקף בכך את וויין רוני, אלן שירר ופרנק למפארד, שחלקו את השיא הקודם עם שמונה שערים כל אחד.
2 צפייה בגלריה
סלוט
סלוט
פתח ברגל ימין. סלוט
(צילום: REUTERS/David Klein)
"אני מקווה שאמשיך ככה לאורך כל העונה! אני תמיד מנסה לעזור לקבוצה, ותמיד שמח לכבוש או לבשל", אמר לאחר המשחק סלאח, שהיה מעורב ב-14 שערים בשבעת משחקי הפתיחה האחרונים שלו עם ליברפול, והבקיע בשישה מתוכם.
על סלוט: "זה שונה לגמרי כי יורגן (קלופ) היה אחראי על הקבוצה במשך שמונה שנים כאן בליברפול. הוא נתן הכל ועכשיו יש מאמן חדש, מערכת חדשה. זה די שונה עבור כולנו אז אנחנו צריכים להסתגל. אנחנו פשוט לוקחים את זה צעד אחר צעד כי גם כמה שחקנים חזרו מאוחר, אז אנחנו רק צריכים להכיר את דרך המשחק שלו וליהנות מהכדורגל".
2 צפייה בגלריה
סלאח
סלאח
אוהב את מחזור הפתיחה. סלאח
(צילום: EPA/TOLGA AKMEN)
על המשחק עצמו: "היה די קשה היום, אם להיות הוגן. מזג האוויר ממש חם היום אבל זו קבוצה קשה ואני שמח שניצחנו במשחק. אני תמיד שמח לעשות את ההבדל עבור הקבוצה, זה הדבר הכי חשוב, שהקבוצה ניצחה את המשחק, אז אנחנו רק צריכים להמשיך".
סלאח, שאינו זר לשבירת שיאים, הוא גם שיאן השערים של ליברפול בעידן הפרמייר-ליג עם 156 כיבושים. בנוסף, הוא היה השחקן הראשון בהיסטוריה של הליגה שרשם גם 10+ שערים וגם 10+ בישולים בשלוש עונות רצופות.