עם רזומה שכולל 360 הופעות במדי ברצלונה בכל המסגרות וזכייה בחמש אליפויות ספרד, ג'ורדי אלבה מודה כי הוא כנראה עיצבן כמה מחבריו השחקנים. "אם אנשים מכירים אותי רק דרך הכדורגל, הם יחשבו שאני אחד השחקנים הכי שנואים בענף. זה ברור", הפתיע אלבה בראיון שהעניק לרשת הטלוויזיה "מוביסטאר".
"זו כנראה הדרך בה אני משחק", הוסיף אלבה. "אבל זה מה שהוביל אותי להיות השחקן שאני היום. אנשים אחרים, שהם לא שחקנים, מכירים אותי כמו שאני, אדם צנוע מאוד שמעריך את כל מה שבחיי".
1 צפייה בגלריה
ג'ורדי אלבה
ג'ורדי אלבה
"לג'ורדי השחקן אין שום קשר לג'ורדי שמחוץ לכדורגל". אלבה
(צילום: gettyimages)
"לג'ורדי השחקן אין שום קשר לג'ורדי שמחוץ לכדורגל או לג'ורדי שנמצא עם חבריו לקבוצה. נכון, צורת המשחק שלי 'כבדה' ואני מבין את השנאה שיש לאנשים כלפיי, אבל מדובר באלה שלא מכירים אותי מספיק", סיכם שחקנה של ברצלונה.

חובות ברצלונה: 1.173 מיליון אירו

בינתיים בברצלונה עוסקים בעיקר בפרסום הדוחות הכספיים של הקבוצה והעובדה שהמועדון חייב סכום אסטרונומי של 1.173 מיליארד אירו. הגירעון בשנה האחרונה עומד על 730 מיליון אירו, 196 מיליון מתוכו חובות לקבוצות אחרות על העברת שחקנים.
גם שער ה"מארקה" עוסק בחובות העצומים של ברצלונה
בין היתר בארסה עדיין צריכה לשלם לליברפול 39 מיליון אירו על פיליפה קוטיניו, שעבר אליה כבר ב-2018 ובעונה האחרונה, כזכור, בכלל זכה בליגת האלופות עם באיירן מינכן. בנוסף, היא חייבת 48 מיליון אירו לאיאקס על פרנקי דה יונג.