האם אילקאי גונדואן בדרך החוצה מברצלונה? על פי התקשורת הספרדית, קשר נבחרת גרמניה ביקש לעזוב את הקטלאנים, שנה אחת בלבד לאחר שחתם בקבוצה בהעברה חופשית בתום שבע שנים במדי מנצ'סטר סיטי.
בספרד טוענים כי השחקן בן ה-33 לא מעוניים להישאר ב'לה-ליגה' ומקווה שבמועדון יבינו אותו ויסייעו לו לצאת מחוזהו, שמסתיים בתום העונה הנוכחית. על פי הדיווח, קבוצות בסעודיה ובטורקיה לוטשות עיניהן לעברו של גונדואן, כאשר מעל כולם בולטת פנרבחצ'ה, אותה מאמן ז'וזה מוריניו, שמוכן ללכת רחוק על מנת להחתים את הקשר שנולד להורים טורקים. עוד נטען שבמועדון הטורקי מוכנים "לעשות הכל" כדי שגונדואן יהפוך לשחקן המועדון.
2 צפייה בגלריה
אילקאי גונדואן
אילקאי גונדואן
יעזוב את ברצלונה ויעבור לטורקיה? אילקאי גונדואן
(צילום: Eric Alonso/Getty Images)
צמד ללבנדובסקי, 1:2 לברצלונה נגד ולנסיה
(ONE)
לצד זאת, מאמן ברצלונה, האנזי פליק, התייחס לעתידו של גונדואן: "אני מאמין שבסופו של דבר הוא יישאר בקבוצה לפחות עד סוף החוזה שלו". פליק הכחיש שהרצון של הקשר לעזוב הוא הסיבה שהוא לא שיחק כלל ב-1:2 של סגנית האלופה הספרדית על ולנסיה במחזור הפתיחה של העונה בליגה הספרדית: "הוא הרגיש חוסר נוחות בגלל פציעה שעבר. שוחחנו, אך מה שנאמר יישאר בינינו מאחר שמדובר בשיחה פרטית".

פתיחה ברגל ימין

לאחר ה-1:2 על ולנסיה, פליק שבע רצון. הקטלאנים פיגרו 1:0 במשחק החוץ הקשה מול העטלפים, אך צמד של רוברט לבנדובסקי בדקות 45 ו-49 סידר לבארסה פתיחת עונה חלקה עם שלוש נקודות.
"לא הכל הלך לנו טוב במשחק, אבל השגנו את שלוש הנקודות - שזה דבר החשוב ביותר", אמר פליק. "הייתה לנו תקופת הכנה קשה, הרבה שחקנים היו חסרים ויש לנו הרבה שיפור לעשות - אבל זה מצוין להתחיל את העונה עם ניצחון. אני רואה הרבה תשוקה אצל השחקנים".
2 צפייה בגלריה
ימאל בפעולה
ימאל בפעולה
זכה לתשואות מאוהדי ולנסיה. ימאל בפעולה
(צילום: AP Photo/Alberto Saiz)
לאמין ימאל, שבישל את השער הראשון של ברצלונה זכה לתשואות מהקהל המקומי, זכר ליכולת הנפלאה שלו במדי נבחרת ספרד - שזכתה ביורו האחרון. כשנשאל עליו אמר פליק: "כולם אוהבים לראות שחקנים גדולים, הוא פשוט שחקן פנטסטי". בנוסף, המאמן שחתם הקיץ בבארסה נשאל על כך ששמונה מתוך 16 שחקני הסגל היו בוגרי מחלקת הנוער: "הם שחקנים מצוינים, ובגלל זה שיתפתי אותם".
במחזור השני תקיים ברצלונה את משחקה הביתי הראשון העונה בליגה הספרדית, כשתארח את מחזיקת הגביע בילבאו ביום שבת (22:00).