סאסואולו פתחה את העונה באיטליה בצורה נהדרת. הקבוצה הקטנה שיחקה כדורגל מצוין עם ההתקפה הפורייה בסריה א', לא הפסידה אפילו פעם אחת והתמקמה בצמרת הגבוהה.
הערב (שבת) זה השתנה כשאינטר העצבנית הגיעה אליה והביסה אותה 0:3 חלק ומרשים. הנראזורי ספגו באמצע השבוע הפסד מרגיז לריאל מדריד בליגת האלופות, כזה שחיסל כמעט לחלוטין את הסיכוי שלהם להעפיל לשמינית הגמר – ונראה שאת העצבים הם הוציא על יריבתם היום.
3 צפייה בגלריה
שחקני אינטר חוגגים
שחקני אינטר חוגגים
הוציאו עצבים. שחקני אינטר חוגגים
(צילום: גטי אימג'ס)
אלכסיס סאנצ'ס הבקיע את הראשון כבר בדקה הרביעית הודות לבישול של לאוטרו מרטינס ובלגן לא קטן בהגנת המארחת. הבלם הרומני ולאד קיריקש קבע 0:2 מהיר (14) עם שער עצמי ורוברטו גגליארדיני (60) השלים במחצית השנייה.
3 צפייה בגלריה
רוברטו גאגליארדיני חוגג
רוברטו גאגליארדיני חוגג
השלים את החגיגה. רוברטו גגליארדיני
(צילום: גטי אימג'ס)
לאחר ההפסד הזה של סאסואולו, רק שתי קבוצות בליגה נותרו בלתי מנוצחות. הראשונה היא האלופה יובנטוס, שממשיכה עם פתיחת העונה המגומגמת שלה וסיימה רק ב-1:1 עם בנוונטו. כריסטיאנו רונאלדו שוב קיבל מנוחה, ובלעדיו ההתקפה של יובה חורקת.
למרות זאת, אלבארו מוראטה המשיך בכושר הטוב ובדקה ה-21 העלה את הגברת הזקנה ליתרון. גאטאנו גטיציה השווה שתי דקות לפני ההפסקה כשניצל הרחקה רעה של הגנת יובנטוס ובעט לקורה ופנימה. הקבוצה השנייה שטרם הפסידה העונה היא המוליכה מילאן, שתארח מחר את פיורנטינה.
3 צפייה בגלריה
גאטאנו גטיציה
גאטאנו גטיציה
יובה שוב חורקת. גאטאנו גטיציה חוגג
(צילום: AP)
אטאלנטה כנראה הייתה עדיין שיכורה מהניצחון על ליברפול באנפילד בליגת האלופות, אחרת קשה להסביר את היכולת החלשה שלה בהפסד הביתי מול ורונה הערב. פנדל של מאריו ולוסו (62) ובישול שלו למאטיה זקאגני (83) היו אחראים על התוצאה.
פורסם לראשונה: 18:45, 28.11.20