הסאגה שלא נגמרת: את הסערה שהתחוללה בסיום המפגש בין פריז סן ז'רמן למארסיי לא ישכחו עוד הרבה זמן, בתוספת חמשת הכרטיסים האדומים שחולקו בין שחקני שתי הקבוצות אחרי ריב שכלל קללות והופרד על ידי השופט. לווין קורזאווה, לאנדרו פארדס וניימאר הורחקו בצד אחד ואילו ג'ורדן אמאבי ודריו בנדטו ראו את האדום מן הצד השני.
אחרי שבפריז מחו על הכרטיס האדום של ניימאר, שנענש בהרחקה למשחק העוקב מול מץ - והושעה משני משחקים נוספים ועוד שלישי על תנאי - כעת מתגלה שהכוכב הברזילאי לא קרוב בכלל להיות נקי בכל הסיפור הזה.
2 צפייה בגלריה
ניימאר מול אלבארו גונסאלס
ניימאר מול אלבארו גונסאלס
ניימאר מול אלבארו גונסאלס
(צילום: רויטרס)
בקבוצה שלו טענו בכלל שאלבארו גונסאלס קרא לעברו קללות גזעניות, כשהשתמש במילים "קוף בן ****", וניימאר אף צייץ על כך בטוויטר שלו. אבל סרטון חדש חשף שהברזיליאי לא המעיט בקללות גזעניות גם הוא. מי שספג אותן, היה שחקנה היפני של מארסיי הירוקי סאקאי, שזכה ממנו לצמד המילים "סיני ח*א".
הגילוי החדש הוביל לכך שבצרפת מבינים שעונשו של הכוכב צפוי לגדול, ועלול להגיע להרחקה משמונה או עשרה משחקים. ייתכן אגב, שגם אלבארו ייענש מהצד השני עקב הטענות של ניימאר.
2 צפייה בגלריה
ניימאר מקבל כרטיס אדום
ניימאר מקבל כרטיס אדום
הרחקה לעשרה משחקים? יכול מאוד להיות
(צילום: EPA)
מי שכבר קיבלו את העונשים שלהם הם לאנדרו פארדס שהורחק כמו ניימאר לשני משחקים, ללא משחק שלישי על תנאי, וקורזוואה שספג הרחקה לשישה משחקים. כנראה שאחרי הכל ההרחקה שלו לא תהיה המשמעותית מבין השלוש.
פורסם לראשונה: 09:48, 30.09.20