ליברפול הביסה אתמול (ראשון) 0:4 את וולבס ונצמדה לטוטנהאם בראש טבלת הפרמייר-ליג. התחושה במועדון חיובית במיוחד לא רק בשל ההצלחה על כר הדשא, אלא גם בזכות חזרתם של האוהדים ליציעים.
נכון, זה עדיין לא כמו פעם, אבל נוכחותם של 4,000 צופים באנפילד (50 אלף נכחו במשחק מול אתלטיקו מדריד במרץ, האחרון שהתקיים בליגת האלופות לפני משבר הקורונה) העלתה את המוטיבציה של השחקנים, ששוב זכו לשמוע את שירי העידוד הידועים ובראשם הלהיט הגדול "לעולם לא תצעדי לבד".
4 צפייה בגלריה
אוהדי ליברפול
אוהדי ליברפול
אוהדי ליברפול חזרו לאנפילד
(צילום: AP)
4 צפייה בגלריה
יורגן קלופ עם פאביניו
יורגן קלופ עם פאביניו
"לא חשבתי שזה יהיה כל כך טוב". קלופ עם פאביניו
(צילום: EPA)
"הרגשתי צמרמורת", הודה המנג'ר יורגן קלופ בסיום המשחק כשהוא על סף דמעות. "בהתחלה לא ידעתי למה לצפות כאשר יצאנו מחדרי ההלבשה, אבל זה היה מאוד מרגש לראות אותם שרים בפעם הראשונה אחרי 10 חודשים. זה היה לילה מושלם, לא תיארתי לעצמי שזה יהיה כל כך טוב. כבר היו לנו משחקים טובים השנה נגד ארסנל וצ'לסי, אבל עם האוהדים זה שונה".
אמאנדה, אחת האוהדים המאושרות שהצליחו להשיג כרטיס, סיפרה: "רציתי לבכות מרוב שמחה. הרגשתי כאילו אני באה לאצטדיון כדורגל בפעם הראשונה. כבר חשבנו שלא נזכה לראות משחקים השנה, זה היה נורא".
4 צפייה בגלריה
אוהד ליברפול
אוהד ליברפול
שוב צבע ביציעים באנגליה
(צילום: רויטרס)
קלופ גם התייחס למשחק: "וולבס לא הייתה מסוגלת להיכנס לעניינים וזה בזכות השחקנים שלי, שבאמת הציגו רמה גבוהה. זה היה בלתי ייאמן, יוצא מהכלל".
טוטנהאם מוליכה את הטבלה אחרי שניצחה 0:2 את ארסנל בדרבי. המנג'ר ז'וזה מוריניו אמר: "התבגרנו. אני מתאר לעצמי שאנשים חשבו שנאבד נקודות מול צ'לסי, מנצ'סטר סיטי וארסנל ונחזור לגודל הנורמלי שלנו, אבל זה לא קרה. השחקנים שלי עבדו כמו חיות. אני אוהב חיות ושלא תבינו אותי לא נכון, אבל הם עבדו בצורה מדהימה בלי הכדור. אני לא מדבר רק על הבקעת שערים, הם בחורים נהדרים ומקצוענים שנתנו את הכל בשביל הקבוצה".
4 צפייה בגלריה
"השחקנים עבדו כמו חיות". מוריניו עם סטיבן ברגווין
"השחקנים עבדו כמו חיות". מוריניו עם סטיבן ברגווין
"השחקנים עבדו כמו חיות". מוריניו עם סטיבן ברגווין
(צילום: EPA)
הקשר פייר הוייברג, שנרכש בקיץ האחרון מסאות'המפטון תמורת 15 מיליון פאונד, נבחר למצטיין במשחק. מוריניו: "בטוח שהוא יהיה מאמן בעתיד, בגלל שהוא מהווה כאב ראש עבורי בכל אימון ושואל המון שאלות על כל דבר. הוא פשוט גאון".