צפו ברונאלדו כובש
(באדיבות ONE)
כריסטיאנו רונאלדו לא ישכח את הניצחון 1:4 של יובנטוס על טורינו. הכוכב הפורטוגלי כבש בדרבי בבעיטה חופשית בפעם הראשונה מאז הגיע למועדון האיטלקי ובכך הגיע ל-25 שערים העונה. הוא גם הראשון שמגיע לכמות כזו במועדון מאז עשה זאת עומר סיבורי האגדי ב-1961.
רונאלדו הגיע לכמות ב-26 משחקים והשער שלו עזר לביאנקונרי להגדיל את הפער מלאציו, שהובסה 3:0 על ידי מילאן. היה זה שערו ה-55 בבעיטה חופשית בקריירה והוא גם הפך לשחקן הראשון מאז הקמת הפרמייר ליג באנגליה (ב-1992) שכובש לפחות 25 שערים בשלוש מהליגות הגדולות של אירופה - האנגלית, הספרדית והאיטלקית.
3 צפייה בגלריה
כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו
"ציפיתי להבקיע בבעיטה חופשית". רונאלדו
(צילום: AFP)
"באמת שציפיתי להבקיע בבעיטה חופשית", הודה רונאלדו בסיום, "אבל זה העיקר שניצחנו וזה ממש לא משנה איך כבשנו את השערים".
השוער ג'אנלואיגי בופון (42) רשם במשחק את הופעתו ה-648 בליגה האיטלקית ובכך שבר את שיא ההופעות בליגה שהיה שייך לפאולו מאלדיני. לרגל האירוע עלו שחקני יובה לבושים בחולצה מיוחדת עליה נכתב השיא.
3 צפייה בגלריה
ג'אנלואיג'י בופון
ג'אנלואיג'י בופון
החולצה לכבוד בופון
(צילום: AP)
"אשחק עד גיל 43 ועדיין לא ויתרתי על החלום לזכות בליגת האלופות אחרי שהייתי קרוב לזה מספר פעמים בקריירה", הכריז בופון, שלאחרונה האריך את חוזהו בשנה נוספת. "אם הגעתי לרמה כזו ולשיא כזה זה בגלל שאף פעם לא הייתי מרוצה ותמיד שאפתי ליותר". לדבריו, אחת המטרות הבאות שלו היא לשבור את שיא ההופעות ביובנטוס בכל המסגרות (705) השייך לאלסנדרו דל פיירו. "כל עוד יש לי סיבות לשחק אני שמח ולא רוצה לבזבז את מה שהטבע נתן לי".
המאמן מאוריציו סארי: "אנשים חשבו שזה יהיה קל, אבל טורינו כבשה בפנדל וזה גרם לנו להיות עצבניים, כי היינו יכולים לאבד את השליטה במשחק. שתי הקבוצות נראו מבולבלות בתחילת המחצית השנייה והאיכויות שלנו באו לידי ביטוי כאשר כולם התעייפו".
3 צפייה בגלריה
ג'אנלואיג'י בופון
ג'אנלואיג'י בופון
בופון מכוון לעבר שיאים נוספים
(צילום: AP)

"זלאטן עוזר למילאן להתקדם מכל הבחינות"

מאמן מילאן, סטפנו פיולי, חגג את ה-0:3 על לאציו: "הבחורים נתנו את הכל והיו יוצאים מהכלל. אנחנו רוצים להגיע לפחות לליגה האירופית. היינו ראויים להיות עם יותר נקודות". על זלאטן איברהימוביץ' שכבש ובישל אמר המאמן: "תענוג לאמן אותו. הוא עזר לנו להתקדם בכל התחומים".
מאמן לאציו, סימונה אינזאגי, התאכזב מהתבוסה שעזרה ליובנטוס להגדיל את הפער מקבוצתו ל-7 נקודות וגם מודאג מפציעתו של הקשר חואקין קוריאה: "היו לנו בעיות ולא היה לנו מזל, כי שער אחד היה בפנדל, אחד מכדור שהוסט ושער נוטף השוער שלנו כמעט הציל. ידענו שיהיה קשה לשחק ארבעה משחקים בשבועיים, כי אני לא יכול לבצע עכשיו שינויים".